• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222949
+
-

دختر فراری، ناخواسته سارق شد

دختر جوان که در اینستاگرام فریب پسری را خورده و از خانه فرار کرده بود وقتی به‌خودش آمد فهمید که همدست سارقی حرفه‌ای شده است. به گزارش همشهری از اوایل بهمن‌ماه سال گذشته گزارش‌های زیادی درخصوص سرقت خودروهای پراید و پژو در مناطقی از تهران به پلیس رسید. این خودروها برای دقایق کوتاهی کنار خیابان پارک و سرقت شده بود. به‌دنبال ثبت چند شکایت مشابه به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت تهران تحقیقات در این‌باره آغاز شد. گشتزنی‌های مأموران پلیس در این‌باره ادامه داشت تا اینکه مأموران یکی از واحدهای گشتی در شمال تهران به دختر و پسری جوان که سرنشینان یک سمند بودند مظنون شدند. استعلام وضعیت خودرو نشان می‌داد که شب قبل در یکی از خیابان‌های تهران سرقت شده است. آنها با دیدن مأموران از خودرو پیاده شدند و تلاش کردند با دویدن در پارکی که آن نزدیکی بود فرار کنند اما با وجود فرار پسر جوان، دختری که همراهش بود دستگیر شد.

فرار از خانه
دختر 23ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت از سرقتی بودن خودرو اطلاعی نداشته است. او به مأموران گفت:‌ من ساکن مشهد هستم و مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوان آشنا شدم و بعد از مدتی به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. من رانندگی‌ام خوب است و در مشهد در مسابقات رالی شرکت می‌کردم. به همین دلیل او از من خواست که به تهران بیایم و من هم که دلبسته‌اش شده بودم حرفش را گوش کردم و با فرار از خانه به تهران آمدم.
دختر جوان ادامه داد:‌ در تهران پسر مورد علاقه‌ام به استقبالم آمد و من را به خانه دوستانش برد. مدتی هم از من در یک مهمانپذیر نگهداری می‌کرد اما از رالی و ماشین‌سواری خبری نبود. او که می‌گفت در یک نمایشگاه ماشین کار می‌کند گاهی با یک ماشین من را بیرون می‌برد و دوردور می‌کردیم. یک شب با هم بیرون رفتیم و از من خواست نیم ساعت منتظر بمانم و دقایقی بعد با یک ماشین آمد و گفت چون رانندگی‌ام خوب است من رانندگی کنم اما کمی بعد فهمیدم که خودرو سرقتی و او یک سارق حرفه‌ای است. تهدیدم کرد که اگر با او همکاری نکنم من را می‌کشد و بعد از آن بود که به ناچار با او به سرقت می‌رفتم. او خودروها را سرقت می‌کرد و من هم رانندگی می‌کردم تا اینکه سرانجام دستگیر شدم. براساس این گزارش هم‌اکنون دختر جوان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری پسر سارق ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید