• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222945
+
-

جنایت هولناک دختر 11ساله با تیپ پسرانه

جنایت هولناک دختر 11ساله با تیپ پسرانه

دختر11ساله که با ضربه چاقو دختر لباس‌فروش را به قتل رسانده است، پس از دستگیری مدعی شد به‌دلیل اینکه مقتول به او خندیده بود، عصبانی شده و دست به جنایت زده است.
به‌گزارش همشهری، شامگاه چهارشنبه گذشته، جنایتی هولناک در روستای کفترک شیراز رخ‌ داد. آن شب دختری 11ساله به همراه مادرش به یک لباس‌فروشی در روستا رفته بود که در جریان درگیری میان آنها و صاحب لباس‌فروشی، دختر نوجوان دست به چاقو شد و صاحب لباس‌فروشی را به قتل رساند.
یکی از اهالی روستا درباره این حادثه به همشهری گفت: دختر 11ساله و خانواده‌اش را سال‌هاست که می‌شناسم. پدرش سبزی فروش است و یک خواهر بزرگ‌تر از خودش هم دارد که برخلاف او، دختری کاملا آرام است. اما دختر 11ساله پیش از این هم با بچه‌های محل دعوا کرده بود و همیشه سعی می‌کرد در محل خودنمایی کند. مثلا تیپ پسرانه می‌زد و موتور پدرش را می‌گرفت و در کوچه موتورسواری می‌کرد تا نزد بقیه خودی نشان دهد. وی درباره شب حادثه نیز می‌گوید: آن شب این دختر همراه مادرش به یک بوتیک لباس‌ در روستا رفت. ظاهرا از قبل با صاحب بوتیک خصومت داشت و برایش کری‌خوانده بود. آن شب داخل بوتیک، زنی میانسال (صاحب بوتیک) به همراه دختر 26ساله‌اش(فروشنده) و یک دختر دیگر حضور داشتند. ظاهرا دختر 11ساله و مادرش قصد خرید لباس داشته‌اند اما افرادی که داخل بوتیک بودند آنها را مسخره کرده بودند و همین باعث شده بود که دختر نوجوان با چاقو به آنها حمله کند. او با ضربه چاقو، زن صاحب بوتیک را به قتل رساند و 2 نفر دیگر را مجروح کرد و سپس همراه مادرش از آنجا فرار کردند. یکی از مجروحان دچار جراحت کاملا سطحی شده بود اما دیگری که دختر مقتول بود، به بیمارستان منتقل شد.

دستگیری در مخفیگاه
اما پلیس نیز با تأیید خبر قتل زن میانسال با ضربه چاقوی دختر 11ساله، اعلام کرد: حدود ساعت 11شب 29فروردین این حادثه به پاسگاه کفترک اعلام شد و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11ساله به‌همراه مادر 40ساله‌اش جهت خرید لباس به محل حادثه رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر
فروشندگان (زن 26ساله به همراه مادر 50ساله‌اش) قرار می‌گیرند و پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.
به‌گفته سرهنگ عبدالرضا ضربت، جانشین فرمانده انتظامی شیراز، در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر 11ساله پس از برداشتن سلاح سرد فروشنده 50ساله را به قتل می‌رساند و مادرش نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح می‌کند و هر دو اقدام به فرار می‌کنند که در کمتر از 6ساعت در مخفیگاهشان، از سوی پلیس دستگیر می‌شوند. وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان کرد متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شده اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید