• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222946
+
-

مالخر، سارق استخدام کرده بود

مالخر، سارق استخدام کرده بود

مردي با استخدام 3سارق، لوازم داخل خودروها را در بازار به فروش مي‌رساند.
به گزارش همشهري، چند روز پيش اطلاعاتي در اختيار پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت كه از فعاليت مجرمانه يك فروشنده لوازم دست دوم خودرو حكايت داشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد  اين فرد 3سارق استخدام كرده  و به آنها سفارش سرقت داده بود. سارقان نيز اجناس مورد نياز وي را از خودروهاي پارك شده در خيابان‌ها سرقت مي‌كردند و در ازاي دريافت مبلغي در اختيار او قرار مي‌دادند. مالخر نيز اين اجناس را به فروش مي‌رساند و از اين طريق پول زيادي به جيب مي‌زد.
با اين اطلاعات، تحقيقات براي شناسايي و دستگيري مرد مالخر و همدستانش آغاز شد. سردار حميد هداوند، فرمانده انتظامي البرز گفت: اعضاي اين باند در زمينه سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج فعاليت مي‌كردند. کارآگاهان با تحت نظر گرفتن چندين روزه متهم اصلي(مالخر) موفق شدند سارقاني را كه وي استخدام كرده بود، شناسايي و تمامي آنها را در  عملياتی ضربتي دستگير كنند.
به گفته هداوند در بازرسي از مخفيگاه متهمان چند دستگاه خودرو و موتور سيکلت و ميزان قابل توجهي لوازم خودروي سرقتي کشف شد. متهمان در بازجويي‌ها به ارتكاب 43فقره سرقت لوازم داخل خودرو در كرج اعتراف كردند. آنها با قرار قانوني در اختيار مرجع قضايي قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید