• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22119
+
-

اعتراض می‌کنیم، پس هستیم

روز گذشته شماری از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به‌وضعیت تیم‌شان مقابل در ورودی وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. از دو شب پیش هواداران استقلال در صفحات مجازی کمپینی تشکیل دادند تا برای ساعتی معین جلوی در اصلی وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند تا به وزیر ورزش و مدیران باشگاه استقلال به‌خاطر وضعیت تیم‌شان اعتراض کنند. حول و حوش ساعت11 بود که تعدادی از هواداران با پلاکاردهایی خودشان را به وزارت ورزش رساندند. در یکی از بنرها نوشته بود: «آقای وزیر، مگر استقلال تیم وزارت ورزش نیست؟ از شما می‌خواهیم با انتخاب مدیران کاربلد استقلال را از این وضعیت نجات دهید.» هواداران استقلال وزیر را با رنگ قرمز نوشته بودند تا به نوعی بگویند او بیشتر به حمایت از پرسپولیس می‌پردازد تا استقلال. در عین حال برخی شعارهای روی بنرهای هواداران استقلال هم عجیب بود. از گیر به نام باشگاه رقیب تا حمایت از یکی از آلترناتیوهای همیشگی مدیریت باشگاه. هواداران استقلال پس از چند دقیقه شروع به شعار علیه وزیر ورزش کرده و او را پرسپولیسی خطاب کردند. همین موضوع کافی بود تا رسانه‌ها به پوشش این تجمع بپردازند. وقتی این اعتراض‌ها به‌گوش وزیر ورزش رسید، ناراحتی او را در‌پی داشت که چرا هواداران استقلال تصور می‌کنند وزارت در رابطه با باشگاه استقلال کم کاری کرده است. هوادارانی که مقابل وزارت حضور داشتند، به اظهارنظر درباره تیم‌شان می‌پرداختند، یک نفر می‌گفت چطور وزیر ورزش برای حل مشکل پرسپولیس با ریزه‌اسپور شخصا تا ریاست جمهوری رفت و بدهی‌ها را حل کردند، اما برای استقلال مبلغ ناچیز تهیه نمی‌کنند تا قرارداد ستاره‌ها تمدید شود؟ یک نفر دیگر هم فریاد می‌زد که اصلا فرض کنیم همه تمدید کنند، آن‌قدر زمان حضورشان در تمرینات دیر شده که بعید است تیم نتیجه بگیرد. با ادامه اعتراض‌ها، وزارت ورزش در پیغامی از رضا افتخاری مدیرعامل استقلال خواست که فکری به حال تجمع هواداران بکند. 
هر چند که در این گیر و دار عنوان شد که افتخاری برای موضوع دیگری به وزارت ورزش رفته بود، اما به‌نظر می‌رسید که حضور افتخاری در وزارت ورزش صرفا جهت صحبت با هواداران معترض بوده است. وقتی افتخاری به‌جمع هواداران رفت از آنها خواهش کرد که اجازه دهند باشگاه کارش را انجام دهد و این تجمعات اصلا به‌سود استقلال نخواهد بود. او به هواداران تیمش اطمینان داد که قرارداد بازیکنانی چون وریا غفوری، جپاروف و تیام تمدید می‌شود و با امید ابراهیمی هم در حال مذاکره هستند، اما هواداران استقلال باز هم شروع به اعتراض کردند که چرا وضعیت تیم به این شکل است. 
پس از چند دقیقه، افتخاری همه هواداران را به سالنی در وزارت ورزش برد تا صحبت‌های آنها را بشنود. مدیرعامل استقلال باز هم به هوادارانش اطمینان خاطر داد که نباید نگران باشند و باشگاه همه خواسته‌های آنها را تحقق می‌بخشد. هوادارانی که تا چند دقیقه قبل از آمدن افتخاری علیه او هم شعار داده بودند، پس از صحبت‌های مدیرعامل خود محل تجمع را ترک کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید