• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22126
+
-

ادامه آشفتگی در سپیدرود

آشفتگی ماه‌های گذشته سپیدرود با اظهارات خداداد عزیزی وارد مرحله جدیدی شد. عزیزی که در زمان تصدی محمد نوین به‌عنوان سرمربی با این تیم قرارداد امضا کرد حالا پس از واگذاری مالکیت باشگاه به تن‌زاده صحبت از شکایت می‌کند. از سوی دیگر تن‌زاده که دست‌نشان را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده بود نیز حالا باید گزینه جدیدی را در نظر بگیرد. چراکه دست‌نشان نیز دیروز از سمت خود کناره‌گیری کرد. با این وضعیت بعید به‌نظر می‌رسد سپیدرود در فصل جدید بتواند با آمادگی کامل وارد مسابقات شود. 
خداداد عزیزی در واکنش به صحبت‌های تن‌زاده که گفته بود عزیزی باید در دسته سوم فعالیت کند گفت: «یک دعوای مدیریتی بین مجموعه نوین و گروه دیگر وجود دارد. اما من در این وسط فقط کار فنی انجام می‌دهم و طبق اسنادی که از نوین دیدم او مالک باشگاه است. این آقایی که علیه من حرف زده (تن‌زاده) را نمی‌شناسم، چون اصلا فوتبالی نیست. اگر او درمورد من صحبتی انجام داده فقط برای مطرح کردن خودش است. چون در این سال‌ها افراد غیر فوتبالی درمورد فوتبالی‌ها حرف می‌زنند تا خودشان را مطرح کنند. این آقا بهتر است برود سراغ دادگاه و کارهای دانشگاهی‌اش، من قراردادم را ثبت کرده‌ام و هیات فوتبال هم آن را قبول کرده است. او اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که درمورد من صحبت کند. اینجا فوتبال است و محدوده من و امثال من محسوب می‌شود و آقایانی که درمورد ما حرف می‌زنند باید فوتبالی باشند.»
دعوای مدیریتی سپیدرود با این اظهارات وارد مرحله جدیدی شده است. به غیر از خداداد که در حال حاضر یکی از مدعیان محسوب می‌شود، هواداران رشتی نیز پا به میدان گذاشته‌اند و موفق شدند، تغییراتی در کادر فنی مالک باشگاه (تن‌زاده) ایجاد کنند. هواداران که در تمرینات سپیدرود خواهان کناره‌گیری تن‌زاده بودند درنهایت با شعارهای خود دست‌نشان را تحت‌تاثیر قرار دادند و او نیز استعفای خود را اعلام کرد. 
سرمربی مستعفی سپیدرود درباره کناره‌گیری از سمت خود گفت: «متاسفانه در تمرین روز سه‌شنبه تماشاگران مجددا علیه تن‌زاده شعارهایی دادند و توهین‌هایی شد که با این شرایط اصلا ادامه همکاری فراهم نیست. به‌نظر می‌رسد اختلافات به شکلی است که ادامه همکاری فراهم نیست. به همین خاطر از تن‌زاده عذر‌خواهی کردم و گفتم دیگر ادامه نمی دهم. نزدیک به دو ماه است که بلاتکلیف هستیم و با این شرایط ترجیح دادم که استراحت کنم. کار کردن بدون تماشاگر اصلا ممکن نیست و وقتی این واکنش‌ها را دیدم مصمم شدم که کنار بروم. باید از افرادی که در این فوتبال به صورت خصوصی هزینه می‌کنند تشکر کنیم ولی در رشت تفاهمی بین هوادار و مدیریت وجود ندارد. سعی کردم در این آسیب‌های احتمالی شریک نباشم و حالا هم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :