• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22113
+
-

فوتبال پاک، استادیوم پاک

بهترین بازی جام. این لقبی بود که خیلی‌ها به این مسابقه دادند. دلیلش را در توییت‌ها خواهید خواند. قدردانی از لوکاکو وهمچنین تماشاگران ژاپنی هم بخش قابل توجهی از توییت‌ها بود. اینکه تماشاگران ژاپنی در استادیوم بمانند تا زباله‌ها را جمع کنند یک حرکت تکراری است، اما شرایط این بازی فرق می‌کرد. تصاویر ژاپنی‌هایی که با جود آن باخت اندوهناک در استادیوم ماندند تا بعد از بازی زباله‌ها را جمع‌آوری کنند به سرعت در اینترنت ترند شد.
‏ 9GAGFootball@: این یکی از تمیزترین بازی‌های جام‌جهانی تا حالاست، نه خطایی، نه کارتی، نه تمارضی، نه داستان کمک‌داور ویدیویی، فقط تاکتیک، فوتبال تمیز و جذاب. ممنون از ژاپن و بلژیک.
‏RizviUzair@: در چند سال گذشته، اسلام‌هراسی در بلژیک افزایش یافته، در حالی که این کشور حجاب اسلامی را هم ممنوع کرده و پلیس مرتبا مهاجران مسلمان را اذیت می‌کند. یادتان باشد دو گلزن امشب بلژیک جزو مسلمانان و مهاجران هستند.
‏ ‏ Gron_SA@: باختن هرگز جزو گزینه‌ها نیست اما اگر می‌خواهید ببازید مثل ژاپن ببازید.
‏‏ ReezHill@: لوکاکو به خاطر آن حرکت دامی روی گل آخر لیاقت احترام بیشتری دارد. آن‌قدر غیرخودخواه بودن و اعتماد داشتن به هم‌تیمی که می‌تواند، فوق‌العاده است. درود بر او.
‏‏ Real_Casuals_66@: بعد از مسابقه امشب در روستوف تماشاگران ژاپنی با وجود شکست خوردن برای تمیز کردن استادیوم باقی ماندند. چقدر با کلاس!
‏‏ iamwytunes@: از جام‌جهانی حذف شدند و این طرفداران ژاپنی هنوز مانده‌اند تا استادیوم را از زباله‌ها پاک کنند. طرفداران ژاپنی فوق‌العاده هستند.
‏MohammadKaif @:  بعد از 2برصفر عقب افتادن، بلژیک با یک بازگشت فوق‌العاده 3بر2 برنده شد. اما تصاویر تماشاچیان ژاپنی که با وجود باخت در استادیوم ماندند تا آن را تمیز کنند خیلی فوق‌العاده است. یک فرهنگ فوق‌العاده و کلاس واقعی. امیدوارم کمی هم طرفداران ما یاد بگیرند و تقلید کنند. 
‏‏ Nick_Talks7@:ژاپن جام‌جهانی را برنده نمی‌شود اما برای من آن‌ها بهترین لباس، بهترین سرود ملی، بهترین و قابل احترام‌ترین طرفداران، پاک‌ترین تیم از لحاظ بازی جوانمردانه و روحیه ورزشی را برنده می‌شوند. سرتان را بالا بگیرید دوستان من! دنیای فوتبال به شما افتخار می‌کند.
‏‏ doyin_rogba@:بلژیک- ژاپن تا حالا بهترین مسابقه جام بوده. اولین مسابقه در جام‌جهانی بدون کمک‌داور ویدیویی. بازیکنان امیدوار نبودند که روی قطع کردن کرنرها برنده شوند، بلکه با شایستگی. هیچ زمین افتادن غیرضروری در محوطه 18 قدم نبود. فیلم بازی کردن از جنس نیمار نبود. هیچ مداوای پزشکی در طول مسابقه لازم نشد. فقط استعداد خالص.
‏‏ EnekemGreg@: بهترین بازیکن زمین از نظر من در مسابقه جذاب بلژیک و ژاپن لوکاکوست به‌خاطر آن حرکت دامی غیرخودخواهانه در دقایق تلف‌شده. این جزو آن دسته از انسان‌هایی است که ما در زندگی لازم داریم و باید آن‌طور باشیم. نوع‌دوست.
‏‏ manpillai@: یک کارت، بدون تمارض، بدون کمک‌داور ویدیویی، فقط برنامه و فوتبال ساده و خیلی هم فوق‌العاده بود. عاشق این بازی زیبا شدم. بلژیک-  ژاپن بهترین مسابقه این جام‌جهانی است.
‏‏ Livprajwal@:بیایید از ژاپن و ژاپنی‌ها یاد بگیریم. آن‌ها خیلی متواضع، مهربان و سختکوش هستند. ممنون ژاپن.
AdeelHashmi3@: حتی بعد از حذف شدن از تورنمنت به خاطر باخت اندوهناک به بلژیک، طرفداران ژاپنی شخصیت خود را نشان می‌دهند.
‏ MariusThe2nd@: ما لیاقت طرفداران ژاپنی را نداریم.
‏ julesbreach@:این تورنمنت چیزی کمتر از فوق‌العاده نبوده. این بازگشت از بلژیک یکی از بهترین چیزهایی خواهد بود که ما در این جام دیدیم. نیرویی که می‌تواند تفاوت را در این تیم برای رویارویی با برزیل ایجاد کند. من از الان هیجان‌زده هستم!
NayakRagini‏ @: با شوک دقیقه آخری، بلژیک بازی را برد و اولین تیمی شد که بعد از آلمان غربی در جام‌جهانی 1970یک بازی در مرحله حذفی را با وجود دو گل عقب افتادن برنده می‌شود اما ژاپن میلیون‌ها قلب و قدردانی‌های بسیاری را به‌خاطر شجاعت و بازی جوانمردانه برنده شد. کافی بود فقط ضربه آزاد راه دور هوندا گل می‌شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید