• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218688
+
-

سوغات تلخ دوحه

اغلب ملی‌پوشان در بازگشت از جام ملت‌ها، استارت خوبی در تیم‌های باشگاهی خود نداشتند

سوغات تلخ دوحه

جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران پایان خوشایندی نداشت و شکست مقابل قطر باعث شد به نوعی خستگی این بازی‌ها و اردوی تقریبا 40روزه در بدن بازیکنان باقی بماند. عجیب اینکه شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازگشت به تیم‌های باشگاهی خود هم استارت فوق‌العاده‌ای نداشتند و چندان آماده نشان ندادند. بد نیست شرایط بعضی از این نفرات را مرور کنیم.

    علیرضا بیرانوند: در مورد او بیش از هر بازیکن دیگری صحبت شد. یک گل فاجعه‌بار 40متری از آلومینیوم اراک خورد و خودش در پایان بازی گفت با مصاحبه‌ها و عملکردش «دشمن شاد» شده است.

    محمدحسین کنعانی‌زادگان: می‌توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد اما داور از خطای هند بازیکن حریف روی شوت او چشم‌پوشی کرد؛ همانطور که اواخر بازی هند خود کنعانی را نگرفت. افتضاح اصلی اما حمله او به یک هوادار در پایان مسابقه بود که برایش تبعاتی خواهد داشت.

    روزبه چشمی: یک موقعیت عالی و باورنکردنی گلزنی را مقابل نفت آبادان از دست داد. او در جام ملت‌ها هم نمایش بحث‌برانگیزی در بازی با سوریه داشت.

    رامین رضاییان: یک گل زیبا به الهلال زد اما همچنان در کارهای دفاعی حکم پاشنه‌آشیل تیمش را دارد. رامین چند باری جا ماند و گل دوم الهلال هم دقیقا روی سر او زده شد.

    مهدی ترابی: کلا فصل ضعیف و کم‌رمقی را پشت سر می‌گذارد. در جام ملت‌ها زیاد به بازی گرفته نشد و مقابل آلومینیوم هم یک نمایش بی‌اثر دیگر داشت.

    مهدی قائدی: در جریان تساوی یک - یک الاتحاد کلبا مقابل تیم پایین جدولی خورفکان 90دقیقه بازی کرد و موفق به انجام کار خاصی نشد. مساوی در این بازی، به هیچ‌وجه به درد فرهاد مجیدی نمی‌خورد.

    شهریار مغانلو: نمایش خوبی مقابل الهلال نداشت و مخصوصا یک فرصت عالی گلزنی را به شکل عجیبی از دست داد، هرچند آفسایدش هم اعلام شده بود.

    رضا اسدی: تنها در آخرین بازی جام ملت‌ها دقایق کوتاهی مقابل قطر به زمین رفت. در بازی با الهلال هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد اما قربانی اخراج محمد دانشگر شد و خیلی زود دوباره از زمین بیرون رفت.

    سردار آزمون: با‌وجود اضافه‌شدن به لیست اروپایی رم، در دیدار مقابل فاینورد 90دقیقه روی نیمکت نشست. این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید.

    علیرضا جهانبخش: او نیز برای فاینورد در مقابل رم بازی نکرد، هرچند در موردش گفته شد مصدومیتی جزئی هم داشته.

    مهدی طارمی: یک نمایش خیلی بد فقط با 3لمس توپ طی 30دقیقه حضور در زمین در بازی با آروکا داشت که با شکست 3بر 2تیمش همراه بود. پورتو دیشب مقابل استرلا آمادورا به میدان رفت و شاید طارمی در این مسابقه عملکرد بهتری ارائه داده باشد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید