• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
جمعه 13 بهمن 1402
کد مطلب : 217515
+
-

خبر آخر/ شهید سید رضی؛ستون جبهه مقاومت

 محمد باقر قالیباف رئیس مجلس:  شهید سید رضی موسوی در این ۳۰سالی که من ایشان را می شناختم، یکی از ستون‌های جبهه مقاومت بود. دشمن شناختی از فرهنگ شهادت نداشت، تنها نقطه برنده ایران در جنگ این است که هر نفری که در جبهه جانش را از دست می‌دهد مردم با منزلت او را تشییع می‌کنند و از همان شهر عده‌ بیشتری بدون هراس از مرگ به جبهه می‌روند.

شکست آمریکا و انگلیس  در محافظت از اسرائیل
عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله: آمریکا و انگلیس در عملیاتشان برای محافظت از کشتی‌های اسرائیلی شکست واضحی خوردند. آنها حتی نمی‌توانند از کشتی‌های خود محافظت کنند، چه برسد به کشتی‌های اسرائیلی. اسرائیل هنگام شروع جنایت علیه مردم غزه باید به عواقب آن فکر می‌کرد. در طول این هفته ۱۰ عملیات علیه کشتی‌های مرتبط با اسرائیل، آمریکا و انگلیس انجام شد.

نقره‌داغ  شرکت‌های‌گران‌فروش بلیت ‌هواپیما
‌محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری : به همۀ شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده که قیمت بلیت پروازهای داخلی با نرخ‌های تعیین‌شده از سوی سازمان هواپیمایی و شورای عالی هواپیمایی طبق دامنۀ نرخی قبلی را رعایت کنند، در غیر این صورت باید جریمه‌های سنگین پرداخت کنند.

پرداخت عیدی کارمندان تا هفته آینده
داود منظور، معاون رئیس جمهور: عیدی کارمندان دولت در روزهای آینده و حداکثر یک هفته آینده پرداخت می شود. اولویت دولت، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است. امسال سال رشد کشور و کنترل تورم است و نرخ رشد نقدینگی به 25 درصد کاهش یافته است که اقدام موثری است و نتیجه آن در تورم به تدریج ظاهر می‌شود.

سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می‌شوند
رضا مراد صحرایی،  وزیر آموزش و پرورش:  سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می شوند. پیش از انقلاب از هر دو نفر، تنها یک نفر سواد داشت اما اکنون نرخ باسوادی در کشور به ۹۸ درصد رسیده است و این مصداق عینی خدمات انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه کشور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید