• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21651
+
-

ساعی هر روز از تکواندو دورتر می‌شود

ساعی هر روز از تکواندو دورتر می‌شود

محسن محمود صفری 
تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی همیشه مدال‌های ارزشمندی را برای کاروان ایران کسب کرده است و برای بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 حساب ویژه‌ای روی تکواندوکاران باز شده است.
    جلسه بدون خروجی ساعی و پولادگر
سیدمحمد پولادگر نزدیک به دو دهه است که ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد و در اواخردوره قبل با انتقادات تندی از سوی برخی اهالی این رشته مواجه شد. شاخص‌ترین فردی که نسبت به عملکرد فدراسیون انتقاد داشت هادی ساعی بود سال‌ها ایران را صاحب مدال‌های ارزشمند جهانی و المپیک کرده است. ساعی برای انتخابات فدراسیون کاندیدا نشد ولی رسما از کلانتری دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون حمایت کرد البته کلانتری پیش از شروع رای‌گیری در روز مجمع انصراف داد تا پولادگر قاطعانه آرای مجمع را کسب کند. پولادگر در مجمع انتخاباتی عنوان کرد که فدراسیون انتقادهای سازنده را می‌پذیرد و از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت تکواندو استفاده خواهد کرد. از همان زمان احتمال حضور هادی ساعی در فدراسیون تکواندو به عنوان مدیر فنی مطرح شد و جلسه‌ای هم با حضور ساعی و پولادگر برگزار شد که تا به امروز این جلسه نتیجه‌ای نداشته است. هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران درباره همکاری‌اش با فدراسیون تکواندو و اینکه قصد همکاری با فدراسیون را دارد یا خیر، گفت:«با پیغام و پسغام که نمی‌شود مذاکره کرد. یک پیشنهادی به من دادند و پیگیر ماجرا هم نبودند و به‌نظر می‌رسد آقایان اصلا دوست ندارند با من رو در رو 
صحبت کنند.» 
    ساعی: فدراسیون دوست دارد با آدم‌های کوچک کار کند
هادی ساعی اواخر سال گذشته جلسه مشترکی را با پولادگر برگزار کرد و پس از جلسه عنوان شد این دیدار فقط برای رفع کدورت‌های قبلی برگزار شده است. پس از این جلسه  احتمال حضور ساعی در تیم‌ملی قوت بیشتری گرفت ولی دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک شرط حضورش را نبود آرش فرهادیان به‌عنوان رییس سازمان تیم‌های‌ملی عنوان کرد. ساعی دراین‌باره گفت: «مسوولان فدراسیون خیلی دوست دارند من پیشنهاد آنها را قبول نکنم و به همین خاطر است که توپ را به زمین من انداختند اما همان‌طور که گفتم یک‌سری شرایط دارم و نمی‌توانم با آدم‌های کوچک کار کنم. شاید حد فدراسیون همین است که با افراد کوچک کار کند و نمی‌شود از آنها ایراد گرفت. صحبت‌هایی که رییس فدراسیون در انتخابات انجام داد در حد حرف باقی ماند و به هیچ‌کدام از وعده‌هایش عمل نکرد. حرف زدن کار راحتی است و توان آدم‌ها در عمل مشخص می‌شود.» ساعی درباره اینکه چقدر امکان بازگشتش به فدراسیون وجود دارد، گفت:«به‌خاطر جوان‌های حاضر در این رشته بدم نمی‌آمد به تکواندو کمک کنم اما با این شرایط که می‌بینم بهتر است همین آقایان به کارشان ادامه دهند. جایگاه هادی ساعی مشخص است و در خصوص این دوستان هم که همه چیز روشن است.من کاری با فدراسیون تکواندو ندارم و فدراسیون با من کار دارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید