• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21642
+
-

ملی‌پوش‌ها روی شانه‌های ایران

ملی‌پوش‌ها این روزها در تعطیلات هستند. در دو هفته زمانی که برای استراحت در اختیار بازیکنان تیم‌ملی گذاشته شده آنها به شهرهای زادگاه‌شان سفر کرده‌اند. شهرهایی که این روزها خوشحال از درخشش نماینده‌های‌شان سر از پا نمی‌شناسند و در هر استانی برای بازیکنان اهل آن خطه مراسم و جشنی در حال برگزاری است. روزهای قدردانی ایران از تلاش غرورآفرین فرزندانش...
  جشن در بابل برای پورعلی‌گنجی 
مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن بابلی تیم‌ملی هنگام ورود به شهر بابل، مورد استقبال هواداران قرار گرفت و در میان تشویق آنها در حالی که برادرزاده خود را در آغوش داشت به‌سمت خانه خود بدرقه شد. البته مراسمی نیز با عنوان «آئین تجلیل از یوز بابلی تیم‌ملی پورعلی‌گنجی» در شهر بابل برگزار شد که این ملی‌پوش به‌همراه خانواده در آن حضور یافت. 
  رضاییان محبوب ساروی‌ها
استقبال از رامین رضاییان اما کمی متفاوت بود. روز جمعه رضاییان در میان جمع کثیری از هواداران وارد زادگاه خود ساری شد. هواداران با نصب بنرهایی متشکل از ابراهیمی، رضاییان و پورعلی‌گنجی، از بازیکنان مازندرانی تیم‌ملی قدردانی کردند. همچنین پوسترهای متعددی از تصویر رضاییان روی ماشین‌های خود نصب کرده و در مسیر ورود او منتظر بودند. بسیاری از مردم نیز با پرچم‌های ایران و پرسپولیس از این بازیکن استقبال کردند. مدافع تیم‌ملی ایران در حالی به زادگاه خود بازگشت که به‌دلیل جمعیت زیاد استقبال‌کنندگان، مجبور شد از سانروف خودرویی که سوار بر آن بود، برای هواداران دست تکان دهد. 
  کریم انصاری‌فرد و ضیافت اردبیل
مهاجم اردبیلی تیم‌ملی ایران که تک گل ایران در این بازی‌ها را به ثمر رساند، هنگام ورود به شهر خود با استقبال خوب مردمی روبه‌رو شد. مردم ورزش‌دوست اردبیل در مراسمی از گلزن تیم‌ملی قدردانی کردند. در مسیر منتهی به سالن برگزاری مراسم، هواداران بی‌شماری با در دست داشتن عکس‌های کریم او را تشویق کرده و از او قدردانی کردند. در این مراسم نیز که با حضور مسئولان استان اردبیل برگزار شد، با اهدای هدایایی از این بازیکن قدردانی شد. 
  ایرانی‌های هلند منتظر گوچی
رضا قوچان‌نژاد که خداحافظی غیرمنتظره‌ای داشت پس از ورود به ایران همراه با دیگر ملی‌پوشان به کشور هلند محل زندگی خود بازگشت. برخلاف انتظار، تعداد زیادی از ایرانیان مقیم هلند در فرودگاه انتظار این بازیکن را می‌کشیدند. در میان جمعیت فرزند و همسر او نیز حضور داشتند که گوچی به محض مشاهده این صحنه ابتدا فرزندش را در آغوش کشید و در میان طرفداران خود فرودگاه را ترک کرد. 
  وحید امیری و علیرضا بیرانوند روی دوش لرستانی‌ها
امیری و بیرانوند به محض ورود به فرودگاه خرم‌آباد با جمعیت زیادی از هواداران روبه‌رو شدند. هوادارانی که با جملات لری از دو ملی‌پوش استان خود استقبال کردند. در این مراسم که مردم و مسئولان استان حضور داشتند، مجری برنامه از بیرانوند خواست تا جمله تاریخی «چطوری کریس» را بار دیگر بیان کند بیان این جمله تشویق شدید مردم را به همراه داشت. همچنین وحید امیری در حاشیه این مراسم درمورد برخوردی که با بازیکن مراکش داشت که منجر به مصدومیت این بازیکن شد، گفت: «ما لرستانی‌ها روغن حیوانی می‌خوریم و همین سبب می‌شود که قوی باشیم. خودم هم برای بازیکن مراکشی ناراحت شدم و واقعا هیچ عمدی در کار نبود. موقع ضربه پنالتی رونالدو یک چیزی به ذهنم آمد و دست و پاهایم سست شده بود و فقط پشت محوطه18 قدم مانده بودم و یک لحظه به علیرضا نگاه کردم و گفتم «برار سیقت بام بیرش» داداش فداتشم بگیرش که خوشبختانه همین‌طور هم شد.»
  طارمی: بوشهری‌ها در روسیه هم من را تنها نگذاشتند
مهدی طارمی، ستاره بوشهری تیم‌ملی جمعه‌شب گذشته با استقبال پر‌شور مردم و مسئولان بوشهر وارد شهرش شد. مسئولان فرودگاه اجازه دادند مادر مهدی طارمی تاپای پلکان برای استقبال از پسرش برود. پاویون فرودگاه بوشهر از آدم‌های مسئول و غیرمسئول پر بود. فریاد طارمی دوستت داریم یک لحظه قطع نمی‌شد و ازدحام جمعیت بیشتر و بیشتر…. . مهدی طارمی در میان استقبال پر شور مردم از فرودگاه راهی میدان رئیس علی دلواری شد و در جمع دوستدارانش دقایقی صحبت کرد: «من در جام‌جهانی نبودم، استان بوشهر در جام‌جهانی بود و من با افتخار نماینده شما در این رویداد بزرگ بودم.» طارمی نسبت به کمبودهای شهرش گلایه‌هایی داشت که این‌‎گونه مطرح کرد: «چرا باید در بوشهر هر 3روز یک‌بار آب داشته باشیم؟ چرا نباید یک آب شیرین‌کن قوی در بوشهر باشد؟ قول راه‌آهن بوشهر به کجا رفت! این مردم لایق بهتر از اینها هستند منم از جنس همین مردمم. قدر این ورزشکاران را بدانید. هر کاری در هر نهادی در تهران باشد من برای شما انجام می‌دهم به شرطی که هوای ورزشکاران را داشته باشید. خیلی از همشهری‌هایم را در روسیه دیدم که با بنر بوشهر حضور داشتند.آنها در روسیه هم تنهایم نگذاشتند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید