• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21650
+
-

شایعه پیشنهاد انگلیسی به امیری

شایعه پیشنهاد انگلیسی به امیری

وحید امیری و علیرضا بیرانوند به‌عنوان دو نماینده باشگاه پرسپولیس در جام‌جهانی بسیار درخشان ظاهر شدند. هافبک خوش اخلاق سرخپوشان چه در فصلی که گذشت و چه در بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد اما حالا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ به بزرگترین علامت سوال سرخپوشان تبدیل شده است. برانکو که به‌خاطر محرومیت باید نیم‌فصل اول را بدون جذب هیچ بازیکنی آغاز کند حساب ویژه‌ای روی امیری باز کرده اما این بازیکن در شرایطی که اعلام کرده بود بعد از جام‌جهانی برای تمدید به باشگاه خواهد آمد، فعلا ترجیح داده تا در شهر زادگاهش استراحت کند و بعد از آن درمورد آینده‌اش تصمیم بگیرد اما در این شرایط حالا شنیده می‌شود که این بازیکن با پیشنهادات زیادی از خارج از کشور روبه‌رو شده و همین موضوع شاید کار را برای تمدید قرارداد با امیری حسابی سخت کند.
    پیشنهادی جذاب از لیگ جزیره
وحید امیری در جام‌جهانی در هر 3بازی تیم‌ملی به صورت ثابت به میدان رفت و در بین بازیکنان تیم‌ملی یکی از جنگنده‌ترین و دونده‌ترین بازیکنان ایران بود. درست بعد از پایان بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی حالا خبر می‌رسد که پیشنهادات زیادی از خارج از کشور به امیری رسیده است.
هرچند که امیری ترجیح داده فعلا تلفن همراه خود را خاموش کند اما حالا شنیده‌ها حاکی از این است که این پیشنهادات به مدیربرنامه‌های امیری رسیده و این بازیکن از قطر و یونان و ترکیه و بلژیک پیشنهاد دریافت کرده است. اما شاید جذاب‌ترین پیشنهادی که به وحید رسیده از لیگ‌برتر جزیره باشد. 
گفته می‌شود یک تیم بسیار خوب انگلیسی پیشنهاد جذب این بازیکن را ارائه کرده است که البته هنوز امیری پاسخی به این پیشنهاد نداده است و فعلا ترجیح داده تا جوانب کار را به خوبی بسنجد. 
    امیری: در آسیا، فقط پرسپولیس
هافبک پرسپولیس و تیم‌ملی که حالا برای استراحت راهی لرستان شده در حاشیه مراسم تجلیل از او و بیرانوند در خصوص آینده‌اش گفت: «پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است و خدا را شکر می‌کنم در کنار برادر عزیزم علی‌رضا بیرانوند دو سال پیاپی قهرمان لیگ‌برتر شدیم. دنبال این نیستم که به پرسپولیس پشت کنم یا بخواهم به این تیم بزرگ لطمه بزنم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای من و پرسپولیس رخ دهد. نه فقط در ایران، بلکه در آسیا فقط برای پرسپولیس توپ می‌زنم و به مسئولان باشگاه گفته‌ام اجازه بدهند چند روزی کنار خانواده استراحت کنم و سپس درباره قرارداد صحبت کنیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید