• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21646
+
-

حضور رفیعی در سایپا شایعه است

درویش: استقلال باید صیادمنش را برگرداند

شایعه مبادله پایاپای سایپا و پرسپولیس و حضور نیم فصلی ترابی و رفیعی و در هر دو تیم این روزها شنیده می‌شود. گفته شده که حتی رضایت علی دایی برای این تبادل جلب شده تا سایپا یک نیم‌فصل هر دو بازیکن را داشته باشد و نیم‌فصل دوم با دریافت مبلغی این دو به پرسپولیس بروند. روز گذشته اما مدیرعامل باشگاه سایپا از حضور سروش رفیعی در این تیم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «علی دایی هم چیزی در این ارتباط به من نگفته است.» رضا درویش در گفت‌وگو با مهر، درباره پیگیری باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی گفت: «بازیکنان تیم‌ملی تازه 3روز است که به ایران بازگشته‌اند و هنوز مذاکره‌ای نداشته‌ایم. پرسپولیس به صورت شفاهی صحبت‌هایی برای جذب ترابی داشت ولی قرار شد این بازیکن برگردد و بعد درباره آینده‌اش صحبت کنیم.» 
مدیرعامل سایپا درباره حضور سروش رفیعی در این تیم برای نیم‌فصل، گفت: «هنوز صحبتی در این ارتباط نداشته‌ایم. بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. من روز گذشته با علی دایی تلفنی صحبت کردم. در صحبت‌هایمان حرفی از سروش رفیعی نشد. دایی چیزی در این ارتباط به من نگفت و بعید است این اتفاق بیافتد. این خبرها شایعه است؛ مثل خبرهایی که درباره حضور علی دایی در تیم ترکیه‌ای و تیم‌ملی منتشر می‌شد.» او در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که شکایت سایپا از باشگاه استقلال برای جذب الهیار صیادمنش به کجا رسید؟ گفت: «خود مسئولان باشگاه استقلال می‌دانستند که صیادمنش با ما قرارداد دارد. ما شکایتی نکرده‌ایم و خود مسئولان استقلال از این موضوع اطلاع دارند. این استقلال است که باید ثابت کند صیادمنش با ما قرارداد ندارد!» 
درویش در پاسخ به این سئوال که یعنی شما قصد شکایت و پیگیری این موضوع را ندارید؟ تصریح کرد: «ما که نباید کاری انجام بدهیم! خود فدراسیون پیگیری می‌کند. من به مدیرعامل و دیگر اعضای استقلال گفته بودم که صیادمنش با ما قرارداد دارد. آنها باید این بازیکن را برگردانند. به هر حال وقتی قرارداد صیادمنش بخواهد با استقلال ثبت شود، خود فدراسیون متوجه می‌شود که این بازیکن با ما قرارداد داشته و جلویش را می‌گیرد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید