• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206662
+
-

به همه نمی‌شود اعتماد کرد

پژمان درستکار که از مدت‌ها قبل مورد هجمه منتقدان قرار گرفته است روز گذشته با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی عملکرد خود و کادرش در مسابقات جهانی بود

به همه نمی‌شود اعتماد کرد

نشست خبری پژمان درستکار و حسن رنگرز سرمربیان تیم ملی روز گذشته در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد که این نشست یک نکته مشخص داشت؛ اصرار درستکار به استفاده از کادری گمنام و البته بدون مدال جهانی و المپیک! درستکار درباره کادرش اینگونه توضیح داد: «اباذر اسلامی، احسان امینی و مصطفی آقاجانی ۳سال است فینال جهانی را کوچ می‌کنند. فدراسیون روی اینها سرمایه‌گذاری کرده است. اگر فکر کنیم ملاک مربیگری تیم ملی باید داشتن مدال جهانی و المپیک باشد، اشتباه کرده‌ایم. خیلی خوب است که یک مربی قهرمان باشد و بتواند خوب انتقال دهد و در اردو بماند، ما هم خیلی قهرمانان خوبی داریم اما به همه می‌شود اعتماد کرد؟» بعد از مسابقات جهانی گفته شد کادر درستکار به خوبی از پس کار برنمی‌آید و باید تقویت شود. حالا مواضع سرمربی تیم ملی نشان از این دارد که تغییری از سوی او در کار نخواهد بود و با همان کادر قبل باید ابتدا برای کسب 3سهمیه المپیک و پس از آن حضور در المپیک پاریس تیم را آماده کند.

   توپ در زمین دبیر افتاد
تغییر سرمربی تیم ملی از دیگر صحبت‌های اهالی کشتی پس از مسابقات جهانی بود که درستکار دیروز به این گمانه‌زنی‌ها هم پاسخ داد و توپ را به زمین رئیس فدراسیون انداخت. او در این‌باره گفت: «تیم ملی را ملک شخصی نمی‌دانم و این حق رئیس فدراسیون است که درباره این جایگاه تصمیم‌ بگیرد چراکه او باید در قبال مردم پاسخگو باشد.» گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی درستکار از زمان پایان یافتن مسابقات جهانی آغاز شده است و گفته می‌شود محسن کاوه، غلامرضا محمدی و کمیل قاسمی جدی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی درستکار محسوب می‌شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید