• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
شنبه 29 مهر 1402
کد مطلب : 206424
+
-

پایان سرقت‌های سریالی زن نظافتچی

کوتاه از حادثه
پایان سرقت‌های سریالی زن نظافتچی

زنی جوان که برای نظافت به خانه‌های مختلف می‌رفت، نقشه سرقت طراحی می کرد، اما در نهایت به دام پلیس افتاد و حالا به‌شدت نادم و پشیمان است.
به‌گزارش همشهری، تحقیقات برای دستگیری این زن سارق از چندی قبل با شکایت چند نفر در اداره آگاهی پلیس تهران شروع شد. مالباخته‌ها، زنی به‌نام مینا را برای انجام کارهای نظافت خانه‌هایشان استخدام کرده بودند اما او به خانه‌های آنها دستبرد زده بود. در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات و شناسایی دوربین‌های مداربسته ردپای زن سارق را که در یکی از پانسیون‌های پایتخت زندگی می‌کرد به‌دست آوردند و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
مینا در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانه‌های پایتخت با همدستی دو مرد و یک زن اعتراف کرد. وی گفت:اهل یکی از شهرستان‌های شمال‌غربی کشور هستم. نوجوان 15ساله‌ای بودم که به اصرار خانواده‌ها پای سفره عقد نشستم و با پسرعمویم ازدواج کردم؛ درواقع ازدواج اجباری. او مرد بدی بود و اذیتم می‌کرد؛ به‌طوری که بعد از 4سال از او جدا شدم و تصمیم گرفتم برای دور شدن از حرف و حدیث‌های فامیلی از شهرستان به تهران بیایم و کار کنم اما نمی‌دانستم زندگی در این شهر بزرگ خیلی سخت است. وی ادامه داد: تحت عنوان نظافتچی به خانه‌های مردم می‌رفتم اما آنها از من خیلی کار می‌کشیدند و به نسبت کاری که می‌کردم پول کمی می‌دادند تا اینکه با دختری در پارک آشنا شدم. او ایده سرقت از خانه‌ها را مطرح کرد اما با مدارک جعلی. متهم ادامه داد:دوست جدیدم یک صفحه در اینستاگرام به من معرفی کرد که در مورد جعل مدارک بود. به آنها سفارش مدرک می‌دادم که در ازای 2میلیون‌و500هزارتومان، کارت ملی برایم جعل می‌کردند و می‌فرستادند.سپس با همان مدارک جعلی قدم در شرکت‌های خدماتی معتبر می‌گذاشتم و استخدام می‌شدم. در ادامه وقتی به خانه‌های مردم می‌رفتم در فرصتی مناسب نقشه سرقت هایم را عملی می‌کردم. اموال مسروقه را هم به دوست جدیدم و نامزدش می‌دادم که آنها اموال را می‌فروختند و سهمم را می‌دادند.
این متهم تاکنون به 3مورد سرقت با این شیوه اعتراف کرده اما تحقیقات از وی برای شناسایی جرائم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید