• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 7 تیر 1403
کد مطلب : 228372
+
-

قتل نظافتچی جوان با ضربات قیچی

قتل نظافتچی جوان با ضربات قیچی

مرد خیاطی که در جریان درگیری با نظافتچی ساختمان، او را با ضربات قیچی به قتل رسانده بود، 7ساعت پس از ارتکاب این جنایت نزد مأموران پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد.
به گزارش همشهری، روز سه‌شنبه 5تیرماه امسال به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران خبر رسید که مردی در جنوب شهر با ضربات شیء نوک‌تیزی به قتل رسیده است. دقایقی بعد از این تماس بود که تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شد. آنجا مجتمعی مسکونی بود که مقتول در راهروی یکی از طبقات جان خود را از دست داده بود. آنطور که شواهد نشان می‌داد دقایق کوتاهی از این قتل می‌گذشت و مقتول بر اثر اصابت چندین ضربه با قیچی به سینه‌اش به قتل رسیده بود.
در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که مقتول نظافتچی ساختمان بود که ماهی چند نوبت برای نظافت به آنجا می‌رفت. همچنین عامل جنایت که یکی از ساکنان ساختمان بود نیز شناسایی شد که بعد از وقوع قتل از آنجا گریخته بود. شواهد نشان می‌داد که او خیاط است، اما معلوم نبود که بعد از ارتکاب به قتل کجا گریخته است. بنابر گفته ساکنان این مجتمع دقایقی قبل از این حادثه نظافتچی و مرد خیاط با یکدیگر درگیر شده بودند و در نهایت این حادثه اتفاق افتاده بود.
در این شرایط بود که به دستور بازپرس جنایی پیکر مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. حدود 7ساعت از وقوع قتل گذشته بود که مرد خیاط به کلانتری 149امامزاده حسن رفت و خودش را تسلیم کرد. او ضمن اعتراف به قتل درباره آنچه اتفاق افتاده، گفت:‌ من قصدی برای انجام قتل نداشتم و این حادثه در یک لحظه و از سر عصبانیت اتفاق افتاد. او ادامه داد: مقتول نظافتچی ساختمان ما بود و هرازگاهی برای تمیز کردن راهروها به آنجا می‌آمد. امروز (روز حادثه) هم او برای نظافت به آنجا آمده بود، اما من متوجه شدم که او جلوی خانه‌مان را خوب تمیز نکرده است؛ به همین دلیل صدایش کردم و با اعتراض گفتم چرا اینجا را درست تمیز نکردی؟ که او ناراحت شد و گفت: اگر شکایتی دارم به مدیر ساختمان بگویم. همین موضوع باعث بگومگو و درگیری بین ما شد.
متهم در ادامه گفت:‌ در این درگیری او یک اسپری اشک‌آور را به قصد حمله به من از جیبش درآورد و من هم که خیلی عصبانی بودم با قیچی‌ای که در دست داشتم چند ضربه به وی زدم. او روی زمین افتاد و من هم از ترس فرار کردم. چند ساعت در اطراف خانه‌مان پرسه می‌زدم. اول فکر کردم که او مجروح شده، اما بعد که مأموران پلیس آمدند و ماجرا جدی شد، فهمیدم که او جانش را از دست داده است؛ به همین دلیل دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم. باور کنید من هیچ قصدی برای به قتل رساندن او نداشتم و همه ماجرا فقط یک حادثه بود. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.‌‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید