• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 8 مهر 1402
کد مطلب : 204247
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lO0Pj
+
-

پرچمداران بی‌‌مدال

جواد فروغی هم مثل ناهید کیانی به مدال بازی‌های آسیایی نرسید تا هر دو پرچمدار کاروان ایران دست خالی بمانند. کیانی در تکواندو با افتخاراتی که امسال داشت، پرچمدار شده بود و امید اول مدال طلای تکواندو محسوب می‌شد، اما او در همان مبارزه اول باخت و حذف شد. فروغی هم که به اعتبار مدال طلای بازی‌های المپیک توکیو پرچم کاروان را به‌دست گرفته بود، در مسابقات تپانچه و در 10متر بادی به مدال نرسید و در رده26 قرار گرفت. دوره قبل در جاکارتا هم الهه احمدی پرچمدار ایران بود که بدون مدال ماند.
فروغی بعد از اینکه مدال را از دست داد، از فشار زیادی گفت که تحمل می‌کند و روی عملکردش تأثیر منفی گذاشت: «از عملکردم راضی نیستم و از کسانی که نتوانستم انتظاراتشان را برآورده کنم، پوزش می‌خواهم. بعد از کسب مدال روی ورزشکاران فشار می‌آید. در مورد تیراندازی که پایه اصلی‌اش مدیریت ذهنی است مشکل زیاد می‌شود.»
در 2روز گذشته دیگر تیراندازان ایران هم نتوانستند به مدال برسند. پوریا نوروزیان در تفنگ 50متر و در 3وضعیت به فینال رسید، اما در بین 8نفر، در رده8 قرار گرفت. مهیار صداقت در همین اسحله دوازدهم و امیرمحمد نکونام بیستم شد. در تپانچه بادی 10متر هانیه رستمیان پانزدهم شد، گلنوش سبقت‌اللهی بیستم و مینا قربانی بیست‌وسوم. در تیمی هم تیم رستمیان، سبقت‌اللهی و قربانی پنجم شدند. در تپانچه 10متر مردان امیر جوهری نهم شد و سجاد پورحسین هجدهم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید