• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 3 مهر 1402
کد مطلب : 203782
+
-

نکته بازی/ لحظه‌ای که رونالدو نفس کشید!

با وجود آنکه تقریبا یک هفته از مسابقه پرسپولیس و النصر پشت‌سر گذاشته شده اما همچنان برخی رسانه‌ها با قدرت مشغول تولید محتوا در این مورد هستند و بعضا خبرها و گزارش‌های بسیار عجیبی منتشر می‌کنند. محوریت اغلب این اخبار هم کریس رونالدو پرتغالی است و مثلا هر نیم‌ساعت یک بار، خبرهایی با این مضمون‌ها را می‌خوانیم: لحظه‌ای که رونالدو به کنعانی‌زادگان پشت کرد، لحظه‌ای که کریس با تعجب چمن را نگاه کرد، لحظه‌ای که رونالدو بی‌اعتنا از مقابل گل‌محمدی رد شد، لحظه‌ای که کریس رو به آسمان سر بلند کرد... خلاصه هر عکسی که از ستاره پرتغالی به جا مانده، با یک شرح چند خطی تبدیل به خبری داغ می‌شود و می‌رود بالا. بعید نیست به‌زودی خبر نفس کشیدن رونالدو در تهران هم روی خروجی یکی از سایت‌ها برود!

شما فعلا لیگ را ختم به‌خیر کنید
بدون شک عدم‌صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا تراژدی بزرگی بود اما با شرایطی که این روزها استقلال با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، خیلی هم نباید از این بابت غصه خورد. الان روزبه چشمی گفته: «شایسته آن بودیم که در آسیا باشیم» بله، اما اولا یقه مدیرانتان را بگیرید که 2فصل پیش آنقدر خرج کردند و نهایتا پول طلب استراماچونی را هم به‌خود شما دادند تا اعتصاب نکنید، ثانیا شاکر خداوند باشید که با این همه اختلاف و درگیری در آسیا جایی ندارید. هر روز بین بازیکنان و کادرفنی در یک جبهه و کادر مدیریتی باشگاه در جبهه دیگر درگیری و دعواست؛ با این شرایط می‌خواستید وارد لیگ قهرمانان شوید که چه بکنید؟ بگذارید لااقل آنجا دیگر آبروریزی نشود!

دستاورد؟ شکایت از پرسپولیس
مدیران استقلال روزگار خوب و آسانی را پشت‌سر نمی‌گذارند. آنها از سوی بازیکنان و هواداران تحت فشار هستند و از سوی دیگر در تامین منابع مالی هم مشکلات زیادی داشته‌اند؛ تا جایی که گفته می‌شود همکاری با اسپانسر باشگاه در همین ابتدای کار به مشکل خورده و حامی مالی آبی‌پوشان در 4هفته ابتدایی نتوانسته تعهدات خود را اجرایی کند. مجموعه این مسائل، کار را برای خطیر و شرکا دشوار کرده و درست در چنین شرایطی است که خبر شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس به اتهام رعایت نکردن سقف بودجه رسانه‌ای می‌شود. حالا ما کاری به پرسپولیس نداریم اما اینکه استقلال با سابقه عقد قرارداد 150میلیون تومانی با سعید مهری(!) دنبال شکایت از دیگران است، بیشتر شائبه سرگرم کردن هواداران و ایجاد دستاورد برای کادر مدیریتی فعلی را تقویت می‌کند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید