• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203439
+
-

النصر تهران!

پیراهن‌های پرشمار النصر در پایتخت ایران، از کجا آمده‌اند؟

النصر تهران!

اولین چیزی که در حاشیه استقبال چشمگیر از رونالدو در تهران جلب توجه می‌کرد، پیراهن‌های النصر بر تن استقبال‌کنندگان بود. شاید حتی ستاره‌ها و مدیران خود این باشگاه نیز از تماشای این تعداد پیراهن تیمشان در تهران غافلگیر شده باشند. این همه لباس النصر از کجا آمده است؟ چرا این لباس تا این اندازه در ایران محبوب است؟ تفاوت قیمت این نمونه‌ها با قیمت لباس‌های اصلی چقدر است؟ کریستیانو چه تأثیری در افزایش فروش لباس‌های باشگاه عربستانی گذاشته است؟

   لباس زرد؟ همه‌جا هست!
حالا دیگر مثل گذشته نیست که لباس‌های فوتبالی سخت به‌دست بیایند و تنها لباس چند تیم خاص به فروش برسد. حالا اگر سری به میدان منیریه تهران یا فروشگاه‌های پرشمار اینترنتی بزنید، حتی لباس تیم‌های آسیایی را نیز به‌راحتی پیدا خواهید کرد؛ چرا‌که پوشیدن لباس‌های فوتبالی در بین مردم ایران و به‌خصوص جوان‌ترها، محبوبیت زیادی دارد. یکی از لباس‌هایی که در یک سال گذشته طرفداران زیادی به‌دست آورده، لباس باشگاه النصر بوده است. به‌نظر می‌رسد نزدیک‌شدن ورود رونالدو به کشور نیز میزان فروش این لباس را به شکل قابل‌توجهی افزایش داده است.

   رونالدو و هفت‌هایی که می‌فروشند
برای بعضی‌ها اصلا فرقی ندارد که کریس برای کدام تیم بازی می‌کند. آنها طرفدار رونالدو هستند و تیمشان را هم با او عوض می‌کنند. تا امروز خیلی‌ها پیراهن‌های یونایتد، رئال‌مادرید، یوونتوس و حتی النصر را با اسم و شماره این سوپراستار خریده‌اند. هر تیمی که کریس عضو آن باشد، همیشه لباس پرفروشی دارد و النصر هم از این قاعده مستثنی نیست. آمار نشان می‌دهد فروش جهانی لباس النصر از زمان رفتن کریس به این تیم، رشد فزاینده‌ای داشته است. در حقیقت رفتن رونالدو به عربستان، مسیر خیلی از ستاره‌ها را به سمت این لیگ تغییر داد و پیراهن این باشگاه‌ها را هم در دنیا محبوب کرد.

   یک تفاوت نه‌چندان کوچک
کیفیت‌های متفاوتی از لباس‌های النصر در ایران به فروش می‌رسند. اگر دقت کنید، بیشتر هواداران رونالدو پیراهن زرد با آستین‌های آبی او را خریده‌اند که در حقیقت مربوط به فصل گذشته است؛ چراکه النصر در این فصل یک‌دست زرد می‌پوشد. باکیفیت‌ترین نسخه موجود از لباس النصر در فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی، با اسم و شماره رونالدو کمی بیشتر از 500هزار تومان قیمت دارد اما اگر می‌خواهید پیراهن اصلی این باشگاه را بپوشید، باید رقمی نزدیک به 85یورو یا چیزی نزدیک به 5میلیون تومان هزینه کنید!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید