• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203430
+
-

شب دوم و خطر اخراج

اوضاع اریک تن‌هاخ در آستانه نخستین بازی‌اش با من‌یونایتد در لیگ قهرمانان خوب نیست

شب دوم و خطر اخراج

در برنامه شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های بهتری دیده می‌شود. مهم‌ترین مسابقه بین بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد خواهد بود اما چون بازی‌ها در 2ساعت مختلف برگزار می‌شود، انتخاب‌های دیگری هم برای تماشا وجود دارد؛ ازجمله برای هواداران رئال‌مادرید که می‌توانند بازی این تیم را زودتر ببینند.
یک خبر هم درباره لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده که نشانگر درآمد باشگاه‌ها از محل حق پخش تلویزیونی این مسابقات است. سوئیس رامبل گزارش داده که رئال‌مادرید با درآمد ۸۸۷ میلیون یورویی، بیشترین بهره را از حق پخش تلویزیونی مسابقات اروپایی داشته است. منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن‌مونیخ دیگر باشگاه‌های با درآمد بیش از ۸۰۰میلیونی بوده‌اند.

   بایرن مونیخ - منچستریونایتد
اریک تن‌هاخ در آستانه بازی مقابل تیمی که پیش از این در آن کار می‌کرد، در خطر اخراج قرار دارد. او زمان سرمربیگری گواردیولا در بایرن، سرمربی تیم دوم این باشگاه بود و حالا با من‌یونایتد به مونیخ سفر کرده است. رسانه‌های بریتانیایی از وضعیت بحرانی اریک تن‌هاخ روی نیمکت تیم منچستریونایتد خبر می‌دهند. سرمربی هلندی به‌خاطر رفتارش با رونالدو در فصل پیش و3شکست این فصل در 5بازی و همچنین به‌خاطر بازیکنان گران اما بی‌کیفیتی که خریده است مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. با این حال او کیفیت پایین تیمش را قبول ندارد و هر بار می‌گوید تیم خوب بازی کرده است و به داوری و بدشانسی باخته. تن‌هاخ فصل پیش گران‌ترین فروش تاریخ آژاکس را برای این باشگاه به ارمغان آورد و آنتونی را با 95میلیون یورو برای یونایتد خرید. او مالاسیا و چند بازیکن دیگر را هم با نظر خودش جذب کرد. در این فصل هم شاگرد سابق خودش اونانا را با قیمتی گزاف از اینتر خرید. شرکت ایجنت اریک تن‌هاخ در چند انتقال این فصل نقش داشته است. این شرکت نماینده راسموس هویلوند هنگام انتقال او از آتالانتا بود. انجام کارهای منچستریونایتد در مذاکرات برای انتقال قرضی آمرابات از فیورنتینا هم به‌عهده این شرکت بود. فروش زیدان اقبال به اوترخت را هم به این شرکت ربط می‌دهند، زیدان فقط ۲ماه به این شرکت پیوسته بود و بعد از ۲ماه فروخته شد. عده‌ای روی این ارتباطات حساس شده‌اند.
ژانویه سال2022، رالف رانگنیک3 مهاجم به باشگاه معرفی کرد به نام‌های خولین آلوارس، دوشان ولاهوویچ و لوییس دیاس اما مدیریت منچستر تمام این خریدها را رد کرد. در عوض برای سرمربی هلندی کلی ریخت‌وپاش شد که زیرنظر شرکت ایجنت کیس ووس انجام شد. این شرکت اطلاعات غیررسمی در مورد خرید بازیکنان را به تیم ارائه می‌کند و پسر تن‌هاخ هم در این شرکت به‌عنوان آنالیزور کار می‌کند.
    روزنامه سان ادعا کرده که پس از شکست 3 بر یک مقابل برایتون بین ۴بازیکن منچستریونایتد درگیری اتفاق افتاد. بین برونو فرناندز و اسکات مک‌تامینی و درگیری دیگر بین لیساندرو مارتینس و ویکتور لیندلوف پس از عملکرد دفاعی فاجعه‌بار این دو رخ داد که باعث شد تن‌هاخ اوضاع را آرام کند و کنترل رختکن را در دست بگیرد.
    تن‌هاخ سانچو را کنار گذاشته و منچستریونایتد هیچ بازیکن آزادی برای جانشینی جیدون سانچو یا آنتونی جذب نخواهد کرد. آنها به پلیستری و گارناچو اعتماد دارند و ژانویه شرایط را دوباره بررسی خواهند کرد.
    بایرن هرگز در خانه مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده و در 5بازی قبلی خود 3برد و 2تساوی کسب کرده است.
    منچستر فقط در برابر بارسلونا (5شکست) شکست‌های بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شده است. آنها 4بار در این رقابت‌ها به بایرن‌مونیخ باخته‌اند اما یکی از مهم‌ترین بردهای تاریخ خود را در فینال معروف 1999 مقابل این تیم و با 2 گل سولسشائر به‌دست آورده‌اند.
    هری کین، ستاره جدید بایرن، در 10بازی اخیر خود مقابل یونایتد، مستقیماً در 7گل (4گل و 3پاس گل) نقش داشته، اگرچه او در هیچ‌یک از 5بازی اخیر خود مقابل آنها در تیم پیروز قرار نداشته و 4بار هم پیروزی را مقابل این تیم از دست داده است (3شکست و یک تساوی). البته او دیگر در تیم بازنده تاتنهام بازی نمی‌کند.
    منچستر غایب زیاد دارد. آخرین نفر ون‌بیساکا است که برای مدتی مصدوم است. لیستی از بازیکنان منچستریونایتد که در دسترس نیستند؛ آرون ون‌بیساکا، رافائل واران، لوک شاو، تایرل مالاسیا، صوفیان آمرابات، کوبی ماینو، میسن ماونت، آماد دیالو، تام هیتن، آنتونی (انضباطی) و جیدون سانچو (فنی).
    در اردوی بایرن اوضاع خوب است. گریرو و کومان به تمرینات برگشته‌اند و گورتسکا هم استراحت کرده و آماده است. موسیالا و کیمیش هم احتمالا مشکلی برای حضور در ترکیب نخواهند داشت اما ممکن است نتوانند کامل بازی کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید