• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203437
+
-

براگا - ناپولی

براگا - ناپولی

    ناپولی، قهرمان سری‌آ که این فصل با رفتن اسپالتی به تیم ملی ایتالیا و با آمدن رودی گارسیا یک تساوی و یک باخت در لیگ داده، می‌خواهد دومین حضور پیاپی در لیگ قهرمانان را با خاطراتی خوب سپری کند. آنها فصل پیش تا یک‌چهارم پایانی پیش رفتند. ناپولی با استفاده از ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسلیا، مسلماً سرگرم کننده‌ترین تیم در مرحله گروهی فصل گذشته بود، زیرا آنها قبل از مرحله حذفی بیش از هر تیم دیگری گل زدند (20گل).
    این نخستین دیدار رقابتی بین براگا و ناپولی است. تیم پرتغالی در هر 4 بازی اخیر خود مقابل تیم‌های ایتالیایی در همه رقابت‌ها شکست خورده که 2بار آخر مقابل فیورنتینا در لیگ اروپا بوده است.
    ناپولی در 2بازی آخر خود مقابل حریفان پرتغالی پیروز شد و بنفیکا را در خانه و خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 17 – 2016 شکست داد.
    هیچ‌یک از 12بازی اسپورتینگ براگا در لیگ قهرمانان اروپا مساوی نشده است (8باخت و 4 برد). این بیشترین تعداد بازی‌ است که یک تیم در این رقابت‌ها بدون هیچ تساوی‌ای به پایان رسانده است.
    این هشتمین حضور ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آنها فصل گذشته به یک چهارم‌نهایی رسیدند که بهترین دستاوردشان بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید