• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 26 شهریور 1402
کد مطلب : 203107
+
-

جهان‌نما/خشونت پلیس فرانسه علیه 151دانش‌آموز


فیلمی از پلیس فرانسه منتشر شده که در آن نیروهای پلیس با سپر ضد‌شورش و باتوم گروهی از نوجوانان را محاصره کرده‌اند. در این تصاویر بیش از 151نوجوان با دست‌های بسته از پشت سر، در گل‌ولای روبه‌روی پلیس زانو زده و بیشتر آنها هنوز کوله‌پشتی مدرسه خود را به همراه دارند. گفته شده این نوجوانان تصمیم به اعتراض علیه نظام آموزشی فرانسه داشته‌اند. در پایان فیلم، یک افسر پلیس خطاب به دانش‌آموزان می‌گوید: «اکنون این ما هستیم که می‌دانیم چگونه رفتار کنیم.» برخی کاربران گفته‌اند اگر این اتفاق در چین رخ داده بود، واکنش‌ها چگونه بود؟ آیا غرب همچنان خاموش بود؟

سرقت مأموران فرودگاه از مسافران در آمریکا

تصاویر دوربین‌های مداربسته در فرودگاهی در شهر میامی آمریکا، سرقت مأموران از چمدان‌های مسافران را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، مأموران امنیتی در حال دزدی از چمدان‌های مسافران در فرودگاه بین‌المللی میامی هستند.

خشونت پلیس هند علیه پوشش اسلامی دانشجویان دختر

تصاویر نگران‌کننده‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد پلیس ایالت پنجاب هند دانشجویان دختر مسلمان را که پوشش اسلامی به تن دارند، به زور روی زمین می‌کشند و لباس‌هایشان را در محوطه دانشگاهی در پنجاب پاره می‌کنند. شواهد متعددی در دست است که نشان می‌دهد پلیس هند در خشونت علیه مسلمانان دخیل است و یا اینکه حین حملات هندوها به مسلمانان هیچ‌گونه مداخله‌ای نمی‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید