• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 22 شهریور 1402
کد مطلب : 202996
+
-

گرینویچ

مصاحبه با فلفل و نمک

سؤال‌های مطرح شده در مصاحبه‌های شغلی، در سال‌های اخیر به‌شدت عجیب و غریب شده‌اند؛ با این حال حتی در این فضا هم برخی سؤال‌ها، آدم را غافلگیر می‌کند. یک مدیر در انگلیس، در یک مصاحبه شغلی، با سؤال کردن از داوطلبان درباره نمک و فلفل درباره استخدام آنها تصمیم می‌گرفته است. کارمند سابق این مرد نوشته که او از داوطلبان می‌پرسیده قبل از اینکه غذا را مزه کنند به آن نمک و فلفل می زنند و یا بعد آن و فقط آنهایی را استخدام می‌کرده که قبل از اضافه کردن نمک و فلفل، غذا را می‌چشیده‌اند. بازگو کردن این موضوع در فضای مجازی، حسابی ترند شده و بسیاری تجربه‌های عجیب خود را بازگو و فرهنگ عجیب حاکم بر مصاحبه‌های کاری را تقبیح کرده‌اند.

تعقیب دزد با دوچرخه بچه

یک افسر پلیس در انگلیس با قرض گرفتن دوچرخه یک پسربچه که در خیابان بازی می‌کرده، موفق شده است یک سارق فراری را دستگیر کند. هریت تیلور وقتی به یک دزد مشکوک شد، به پسر بچه مراجعه و از او سؤال کرده که آیا می‌تواند دوچرخه‌اش را قرض بگیرد یا نه و بعد با دوچرخه دنبال دزد افتاده است. این پسر، بعدا به یک شبکه تلویزیونی گفته که ابتدا باورش نمی‌شده که یک افسر چنین درخواستی کرده و شوکه شده اما بعدا با این خواهش موافقت کرده است. این افسر از این پسر تمجید کرده و او را قهرمان خوانده است. او گفته که بدون کمک این پسر، نمی‌توانسته دزد را دستگیر کند. عکس یادگاری این دو نفر، حسابی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها دست به‌دست شده است.

گران‌ترین گوشی دنیا

خاویار، یک شرکت روس که تخصص‌اش شخصی‌سازی گوشی‌های تلفن همراه است، اخیرا یک تلفن آیفون را با تزئینات و جواهرکاری، به گران‌ترین گوشی دنیا تبدیل کرده است. این آیفون استثنایی یک قاب طلا دارد و در آن نزدیک به 570تکه الماس ریز به‌کار گرفته شده و بخش‌های دیگر آن هم از پلاتینیوم ساخته شده است. این تزئینات و جواهرات، قیمت این تلفن همراه را به 562هزار دلار رسانده است. این شرکت قبلا هم گوشی‌های آیفون را به همین شکل شخصی‌سازی کرده بوده اما این مدل، از همه آنها گران‌تر است. از آنجا که این شرکت، مشتریان خاصی دارد، تعداد محدودی از این ‌ تلفن همراه ها شخصی‌سازی خواهند شد و فقط در دست افراد خاصی در دنیا قرار خواهند گرفت.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید