• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202488
+
-

با مردم

سروصدای هواپیما اهالی تهرانسر را کلافه کرده است
معلوم نیست که به چه علت در چند‌ماه گذشته هواپیماها‌یی که از بالای منطقه تهرانسر عبور می‌کنند، ارتفاع خود را کم کرده و در سطح پایین‌تری نسبت به قبل پرواز می‌کنند. این موضوع باعث ایجاد سروصدای گوشخراش می‌شود و استراحت و آرامش افراد خصوصا سالمندان و کودکان را مختل کرده است. از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور درخواست حل این مشکل را داریم.
تنابنده از تهرانسر

از پرداخت عوارض آزادراهی معاف نشدیم
مسئولان اعلام کردند زائرانی که در سفر اربعین با خودروی شخصی به شهرهای مرزی سفر کنند چنانچه قبل از سفر پلاک خودروی خود را در سامانه سماح ثبت کرده باشند از پرداخت عوارض آزادراهی در ایام اربعین معاف هستند. ما هم اقدام به ثبت پلاک خودروی خود کردیم، اما در تمام طول مسیر عوارض پرداختیم و اعتراض نیز فایده‌ای نداشت.
خیری از مشهد

روشنایی جاده چالوس کافی نیست
متأسفانه بخش زیادی از جاده چالوس یا چراغ روشنایی ندارد یا چراغ‌های روشنایی آن از کار افتاده است. از آنجا که حجم تردد خودروها در این جاده پرپیچ و خم بالاست این موضوع می‌تواند موجب تصادف و وارد آمدن خسارات جانی و مالی شود؛ خصوصا در شب و هنگام تاریکی هوا وقتی که رانندگان دید و تسلط کافی به اطراف خود ندارند. مسلما تهیه روشنایی کافی برای این جاده جلوی سوانح احتمالی را خواهد گرفت.
مهدوی از تهران

جمع‌شدن آب در کوچه شهید مهری قائم‌شهر با بارش باران
همه می‌دانند که بارش باران در شهرهای شمالی کشور بیشتر از سایر شهرهاست؛ به همین دلیل مسئولان باید هنگام ساخت کوچه‌ها و معابر دقت بیشتری به خرج دهند. متأسفانه این تمهید در مورد کوچه شهید مهری قائم‌شهر اندیشیده نشده و با یک بارندگی معمولی کوچه تبدیل به یک دریاچه و عبور و مرور اهالی و خودروها تقریبا غیرممکن می‌شود. مدتی قبل و پس از پیگیری‌های متعدد یک پمپ دستی برای خارج کردن و مکش آب هنگام بارندگی در اختیارمان قرار گرفت که آن هم بعد از گذشت یک هفته سوخت و از کار افتاد. با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و بارندگی، نگرانی اهالی در مورد تجمع آب در کوچه شدت گرفته است. از مسئولان شهرداری قائم‌شهر در‌خواست داریم فکری اساسی برای حل این مشکل بکنند.
نوژه از قائم‌شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید