• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 4 شهریور 1402
کد مطلب : 201243
+
-

از شورای شهر چه خبر؟

اعضای شورای شهر تهران در چند روز گذشته، با رسانه‌های مختلف درباره موضوعات متفاوتی ازجمله آخرین وضعیت مرز چذابه و رفع مشکل مالکیت تاکسی بانوان اظهارنظرهایی داشتند.
آخرین وضعیت اقدامات مدیریت شهری در مرز چذابه

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران:
در مرز چذابه که جنوبی‌ترین مرز است، منطقه۳ شهرداری تهران مستقر بوده و خدمات خوبی نیز به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه می‌دهد. درحدود ۷۰۰متر از پایانه مرزی بین ایران و عراق سایه‌بان مجهزی برای رفاه حال زائران ایجاد شده است که مجهز به کولر و مه‌پاش است؛ حدود 4 هزار متر زمین با همکاری استانداری خوزستان در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است؛ تمام نیروهای شهرداری تهران که می‌خواهند خدمات‌رسانی کنند در این قسمت مستقر شوند و به‌ تازگی دیوارکشی این زمین نیز صورت گرفته است. همچنین ۱۵۰نفر نیرو جهت خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) در مرز چذابه مستقر شده‌اند.

مشکل مالکیت خودروی بانوان تاکسیران رفع شد

سیدجعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران:
براساس آخرین اطلاعاتی که از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی دریافت کردیم، مشکلات تمام بانوان تاکسیران برای مالکیت خودروهای طرف قرارداد با شرکت‌ها، رفع شده است. مشکلاتی که بانوان تاکسیران با آن روبه‌رو بودند، این بود که سند خودرو به نام آنها نبود که برای رفع آن، یا سند زده شد و یا خودروهای فرسوده آنها اسقاط شد و بانوان برای خرید خودروی جدید اقدام کردند. بعد از گزارشی که از سازمان تاکسیرانی مبنی بر رفع مشکلات بانوان تاکسیران دریافت کردیم، هنوز هیچ شکایتی مبنی بر اینکه موردی از مشکلات حقوقی باقی مانده باشد، به ما اعلام نشده‌است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید