• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 4 شهریور 1402
کد مطلب : 201191
+
-

۷ قربانی در سقوط مینی‌بوس به دره

۷ قربانی در سقوط مینی‌بوس به دره

سقوط مینی‌بوس حامل گردشگران به دره جان دست‌کم 7نفر را گرفت و 11مصدوم برجا گذاشت. به گزارش همشهری، این حادثه هولناک ساعت 6:24 صبح دیروز (جمعه) در شهرستان ورزقان واقع در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد.
ماجرا از این قرار بود که اعضای یک گروه گردشگری به نام عینالی سوار بر این مینی‌بوس در راه رفتن به یکی از تفرجگاه‌ها بودند که بنابر دلایل نامعلومی خودروی آنها از مسیر اصلی منحرف شده و به دره سقوط کرد.
به‌دنبال وقوع این حادثه گروه‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند؛ اما در این حادثه 7نفر از سرنشینان مینی‌بوس جان خود را از دست داده و سایر سرنشینان نیز به‌شدت مصدوم شده بودند.
وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در این‌باره گفت: واژگونی مینی‌بوس به دره مقابل دانشگاه آزاد ورزقان اتفاق افتاد و به‌دنبال آن اورژانس هوایی و 6دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه 7نفر جان خود را از دست دادند و ۱۱ نفر نیز مصدوم شدند.
او درباره وضعیت مصدومان گفت: 2 مصدوم توسط بالگرد اورژانس هوایی و 3 مصدوم دیگر با امداد هوایی هلال احمر و همچنین 6مصدوم دیگر به‌صورت زمینی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند که وضعیت 5نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید