• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 27 خرداد 1397
کد مطلب : 19946
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   هدررفت برق در البرز

عده‌ای از دستفروش‌ها شب‌ها از تیرهای چراغ برق کرج  انشعاب غیرقانونی می‌گیرند تا بساط خود را با لامپ‌های پرمصرف روشن کنند. از مسئولان اداره برق تقاضا می‌کنم به این موضوع رسیدگی کنند و در کنارش درباره صرفه جویی برق به شهروندان هشدار دهند.
میرزایی از البرز

   بلیت برگشت هواپیما

برای سفر به مشهد مقدس از یکی از آژانس‌های معتبر رشت بلیت هواپیما خریدم. 2 روز مانده به پرواز، یکی از همسفران ما بیمار شد. به آژانس مراجعه کردم تا بلیت را عقب بیندازند، اما گفتند که 60درصد از مبلغ را کسر می‌کنند. مدت زیادی از آن تاریخ می‌گذرد، اما هنوز همان 30-40 درصد را هم به ما برنگردانده‌اند. این چه قانونی است که شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند تا 60-70 درصد پول بلیت برگشتی را نزد خود نگه‌دارند.
یک شهروند از گیلان

   وانت‌های دوره گرد

در 45 متری گلشهر در شهرستان کرج ساکنیم. روزی 20-30وانت دوره‌گرد به این منطقه می‌آیند و مزاحم استراحت شهروندان می‌شوند. اگر هم به آنها اعتراض کنیم برخورد بدی می‌کنند. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این وضع را دارم.
یک شهروند از البرز

   سهام عدالت

به عنوان کارگر فصلی برای سهام عدالت ثبت نام کردم، اما تسهیلاتی به من ندادند. در شهرستان کنگاور زندگی می‌کنم و شغل و درآمد ثابت ندارم. هرچه هم مراجعه می‌کنم، هیچ‌کس پاسخگو نیست.
قدرتی از کرمانشاه

   حقوق معوقه فولادی‌ها

از کارگران فولاد ارومیه در آذربایجان غربی هستم. مدتی است حقوق خود را دریافت نکرده‌ایم و هر چه هم اعتراض می‌کنیم، رسیدگی نمی‌شود. چرا هیچ کدام از مسئولان پاسخ روشنی به ما نمی‌دهند؟ یک کارگر وقتی حقوق خود را دریافت نمی‌کند، از کجا باید امرار معاش کند؟
یکی از کارگران گروه فولاد ارومیه

   انتقاد از بیمارستان بوعلی مریوان    

وضع پذیرش و رسیدگی به بیماران در بیمارستان بوعلی مریوان بسیار نامناسب است. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
قاسمی از کردستان

این خبر را به اشتراک بگذارید