• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 2 دی 1396
کد مطلب : 1881
+
-

نقشه شوم برای 3دختر در باغ متروکه

پسر جوان که با دختر نوجوانی در اینستاگرام آشنا شده بود به این بهانه که می‌خواهد او را برای ازدواج به مادرش نشان دهد وی و 2دختر دیگر را به باغی متروکه کشاند و با همدستی 4نفر از دوستانش نقشه شومی که در سر داشت عملی کرد.

به گزارش همشهری، این حادثه هولناک چندی قبل در ورامین اتفاق افتاد. دختری 17ساله سراسیمه خود را به مأموران پلیس رساند و گفت که روز گذشته حادثه تلخی برای خودش و 2نفر از دوستانش اتفاق افتاده است. او گفت: پسر جوانی به این بهانه که می‌خواهد دوستم را به مادرش نشان دهد من، دوستم و خواهرش را سوار ماشین کرد اما به باغی در اطراف شهر برد و همراه 4نفر دیگر از دوستانش ما را مورد آزار و اذیت قرار داد.

دوستان دختر جوان با وجود حادثه تلخی که برای‌شان اتفاق افتاده بود ابتدا حاضر نبودند از 5پسر جوان شکایت کنند اما در ادامه آنها نیز طی شکایتی آنچه را که اتفاق افتاده بود شرح دادند. یکی از آنها گفت: مدتی پیش دوستم که با جوانی در اینستاگرام آشنا شده بود گفت که می‌خواهد من را با او آشنا کند. من هم قبول کردم و یک روز درحالی‌که خواهرم نیز همراهم بود در خیابان سوار ماشین پسر جوان شدیم.

ما یک ساعت در خیابان می‌گشتیم تا اینکه او ما را همان جایی که سوار کرده بود پیاده کرد. وی ادامه داد: فردای آن روز پسر جوان سر راه‌مان قرار گرفت و گفت که از من خوشش آمده و می‌خواهد من را به مادرش نشان دهد. من هم قبول کردم و همراه دوستم و خواهرم سوار ماشین پژو 405 او شدیم. در بین راه او ناگهان چاقویی از زیر صندلی‌اش در آورد و ما را تهدید کرد. او گفت اگر سر و صدا کنیم ما را می‌کشد.

ما هم سکوت کردیم تا اینکه ما را به باغی متروکه برد. در آنجا با دوستانش تماس گرفت و 4نفر دیگر هم آمدند. آنها 5نفر بودند و ما 3نفر را مورد آزار و اذیت قرار دادند. همان هنگام بود که مردی وارد باغ شد و 5پسر جوان از ترس‌شان فرار کردند. به‌دنبال این شکایت 5متهم پرونده بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. آنها ادعا می‌کردند 3دختر نوجوان با خواسته خودشان به باغ متروکه رفته بودند و هیچ اجباری در کار نبوده است. با وجود این قاضی پرونده برای هر یک از آنها قرار وثیقه 200میلیون تومانی صادر کرد و قرار است به‌زودی نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری تهران برگزار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :