• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 اسفند 1401
کد مطلب : 187614
+
-

بازدید سحرگاهی شهردار تهران از 6 نقطه شهر

مدیریت شهر
بازدید سحرگاهی شهردار تهران از 6 نقطه شهر

شهردار پایتخت سحرگاه دیروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات‌رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به‌منظور بهبود خدمات‌دهی به شهروندان را صادر کرد. یک مرکز معاینه فنی، 2‌محله دارای آسیب‌ اجتماعی، یک پایانه برون‌شهری مسافری، یک خط بی‌آرتی و یک بزرگراه محل‌های مورد بازدید شهردار بود.
به‌گزارش همشهری، علیرضا زاکانی بامداد دیروز (شنبه ۲۰اسفند) به‌صورت سرزده از اماکن و فرایندهای خدمات‌دهی شهرداری تهران در مناطق مختلف بازدید کرد. نخستین محل مورد بازدید زاکانی مرکز شبانه‌روزی معاینه فنی پارکینگ بیهقی در منطقه۶ بود که در روزهای پایانی سال با 3شیفت مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است و در بیشتر ساعات شبانه‌روز مراجعه کننده دارد. شهردار تهران در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگو با پرسنل و سرپرست شیفت بامدادی این مرکز، در جریان مراحل خدمات‌رسانی قرار گرفت.
زاکانی سپس به ناحیه۲ منطقه۵ رفت و از یکی از محلات آسیب‌پذیر این منطقه بازدید کرد و به‌منظور بهبود کیفیت خدمات‌رسانی شهری دستورات لازم را صادر کرد. سومین محل مورد بازدید زاکانی، پایانه غرب بود. شهردار تهران در این محل که روزانه هزاران شهروند را جابه‌جا می‌کند، از خوابگاه رانندگان این پایانه بازدید کرد. در ادامه این بازدید میدانی، زاکانی از ایستگاه‌های بی‌آرتی میدان انقلاب تا فردوسی دیدن کرد. شهردار همچنین برای بررسی وضعیت معتادان متجاهر به میدان شوش رفت. آخرین مرحله از بازدید میدانی شهردار تهران نیز حضور در بزرگراه آزادگان و بررسی وضعیت نگهداشت آن بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید