• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
دو شنبه 8 اسفند 1401
کد مطلب : 186636
+
-

هفدهمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه

قضایی
هفدهمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود در قامت قاضی‌القضات، امروز (دوشنبه) در صدر هیأت عالی قضایی به استان مرکزی سفر می‌کند.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دراین سفر با قشرهای مختلف مردم، تولیدکنندگان، صنعتگران، قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی دیدار می‌کند و شرکت در جلسه حل‌اختلاف و صلح و سازش و جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات از دیگر دستورکارهای سفر قاضی‌القضات به استان مرکزی خواهد بود.
سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان مرکزی رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای رفع مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدام‌های مقتضی را انجام دهند.
نقطه اشتراک همه سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید، اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیأت‌عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید