• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
شنبه 12 خرداد 1397
کد مطلب : 18652
+
-

...این داستان ادامه دارد

تیتر یک
...این داستان ادامه دارد

مصدوم کردن بازیکنی که یک ملت چشم‌انتظار درخشش او در جام‌جهانی2018 روسیه بودند، قطعا عواقبی را متوجه مسبب‌اش می‌کند. در تاریخ، بوده‌اند ستارگانی که پیش از یک تورنمنت بزرگ یا در یکی از بازی‌های آن، با خشونت حریف مجبور به ترک زمین شده‌اند. نمونه‌ نزدیکش، کریستیانو رونالدو که در اوایل بازی نهایی یورو2016 مقابل فرانسه با حرکت خشن دیمیتری پایت، مصدوم و مجبور به ترک زمین شد. اما داستان، محمد صلاح و سرخیو راموس داستان دیگری است. 
بسیاری بر این باورند که کاپیتان خشن رئال، به‌عمد دست صلاح را در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا کشیده و با نیت مصدوم کردن او، چنین خطایی را مقابل دیدگان داور صربستانی انجام داده است. ادعایی که ثابت کردن آن به این آسانی‌ها هم نیست. صلاح که امید مردم مصر در جام‌جهانی روسیه بوده است، به‌دلیل مصدومیت کتف باید 3هفته از میادین به‌دور باشد و طبق اعلام پزشکان، تا روز پانزدهم ژوئن نمی‌تواند در ترکیب تیمش حاضر باشد؛ یعنی درست در همان روزی که مصر باید در نخستین بازی‌اش در جام‌جهانی به مصاف اروگوئه برود. 
این درحالی است که برخی مقامات فوتبال مصر ابراز امیدواری کرده‌اند که ستاره تیم‌شان به موقع به بازی‌ نخست جام‌جهانی خواهد رسید. حالا برخی هواداران خرافاتی مصری با خود می‌گویند که ای کاش در گروه H قرار داشتند تا ستاره‌شان راحت‌تر به بازی نخست تیم در جام‌جهانی می‌رسید! با این اوصاف، به‌نظر می‌رسد که محمد صلاح در بازی اول در میدان حضور نخواهد داشت و تیمش را مقابل ستارگان قدرتمند اروگوئه تنها خواهد گذاشت.
از سوی دیگر، روزنامه میرر در خبری اعلام کرد که سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا و رئال‌مادرید، شماره تلفن همراه خود را به‌دلیل تهدیدهای صورت گرفته علیه‌اش، تغییر داده است! از فینال لیگ قهرمانان اروپا تاکنون، کمپین‌هایی برای محرومیت راموس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به‌راه افتاد که یکی از بزرگ‌ترین آنها، اینک بیش از نیم‌میلیون امضا دارد. بر اساس برخی گزارش‌های رسیده، شماره تلفن همراه سرخیو راموس و خانواده‌اش در شبکه‌های مختلف اجتماعی پخش شده و به‌نظر می‌رسد، علاوه بر خودش، سایر اعضای خانواده‌اش هم، شماره‌های خود را تغییر داده‌اند. در روزهای گذشته، تعداد بسیاری از هواداران خشمگین با راموس تماس تلفنی برقرار کرده و او را تهدید کرده‌اند تا جایی که مدیربرنامه‌های این مدافع اسپانیایی با مراجعه به پلیس، فرم‌های مخصوص شکایت را پر کرده است.
همچنین بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که در یک نظرسنجی به‌عمل آمده از سوی وب‌سایت روزنامه میرر، 66درصد از رأی‌دهندگان بر این باور هستند که صلاح به بازی نخست مصر در جام‌جهانی خواهد رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید