• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184379
+
-

نوار تساوی

بایرن‌مونیخ پس از جام‌جهانی نمی‌تواند ببرد

نوار تساوی

بایرن‌مونیخ سومین بازی پیاپی پس از جام‌جهانی را هم یک – یک مساوی کرد، این‌بار مقابل اینتراخت فرانکفورت. با این 3تساوی حالا تیم‌ها به یک قدمی بایرن در صدر جدول رسیده‌اند؛ اونیون برلین 36امتیازی است و یک امتیاز کم دارد، لایپزیش 35و فرایبورگ 34امتیازی است. دورتموند هم دیشب با لورکوزن بازی داشت و درصورت برد می‌توانست به 3امتیازی بایرنی‌ها برسد.
انگار یان زومر سوییسی نتوانسته مثل مانوئل نویر برای این تیم خوش‌شانسی بیاورد. این دروازه‌بان سابق مونشن گلادباخ در هر 3بازی‌ای که درون دروازه باواریایی‌ها قرار گرفته، گل خورده. فرانکفورت تنها یک ضربه داخل چهارچوب داشت که توسط کولو موانی، پدیده فرانسوی این تیم به گل تبدیل شد. اولیور کان، اسطوره بایرن و یکی از مدیران فعلی باشگاه گفته که احساس می‌کند تیمی به‌جز بایرن در زمین بوده. در نزدیکی دیدار حساس لیگ قهرمانان مقابل تیم پرستاره پاری‌سن‌ژرمن روند این تیم اصلا خوب نیست. مونیخی‌ها فردا با ماینتس بازی دارند و دیگر نمی‌توانند مساوی کنند، چون این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود.
جمال موسیالا، سانه و آلفونسو دیویس افت کرده‌اند، گنبری حواس‌اش به فوتبال نیست و به‌خاطر شرکت در هفته مد پاریس از ترکیب بیرون گذاشته شده، بازیکنانی مثل سادیو مانه، مزروعی، لوکاس ارناندس و چند بازیکن دیگر مصدوم‌اند و نویر هم که به‌دلیل آسیب‌دیدگی در پیست اسکی تا پایان فصل نیست.
    بایرن تاکنون در 11بازی بوندس‌لیگا شکست نخورده است که طولانی‌ترین دوره از این نوع در دوران مربیگری ناگلزمان است. بایرن‌مونیخ همچنین در 16بازی اخیر خود در لیگ در آلیانتس آرنا نباخته است.
    در جریان دیدار بایرن‌مونیخ در برابر فرانکفورت، گل بایرن توسط لروی سانه با پاس گل توماس مولر به ثمر رسید که این دویست و پنجاهمین پاس گل توماس مولر با پیراهن بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها بود.
    بوندس‌لیگا همچنان جذاب‌تر از همه لیگ‌های اروپایی است. از زمان وقفه جام‌جهانی 25بازی بدون احتساب بازی‌های دیشب در این لیگ برگزار شده و میانگین 3.84گل در هر بازی به ثبت رسیده است؛ ۳بازی 4گله، ۳بازی 5گله، یک‌بازی 6گله، ۳ بازی 7گله، یک‌بازی 8گله.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید