• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 10 دی 1401
کد مطلب : 181447
+
-

رخوت عصر جمعه

بازی استقلال و مس بدون جذابیت و بدون گل تمام شد و ساپینتو هم با دریافت کارت چهارم، بازی با تراکتور را از دست داد

رخوت عصر جمعه

بازی استقلال و مس رفسنجان با همان نتیجه‌ای تمام شد که همه آن را پیش‌بینی می‌کردند. تیم محمد ربیعی با دفاع سفت و سختش یکی از عوامل کم‌گل شدن لیگ بیست‌ودوم است و در این بازی هم به خوبی وظیفه خودش را به انجام رساند. جالب اینکه رفسنجانی‌ها در گل زدن هم تیم کم‌توانی هستند اما در این بازی موقعیت‌های آنها خطرناک‌تر و پرتعدادتر از تیم میزبان بود. اما این موقعیت‌ها که مهم‌ترین و بهترین آنها در آخرین ثانیه بازی نصیب فراز امامعلی شده بود با کم‌دقتی از دست رفت و چیزی از این مسابقه نصیب دو تیم نشد. البته تیم مس که احتمالا چیزی بیشتر از این هم از بازی عصر جمعه‌اش توقع نداشته است. این تیم 8بازی از 14بازی‌ این فصل خودش را بدون گل تمام کرده اما محمد ربیعی خودش را مربی کاملا موفقی می‌داند که نتایج خوبی برای تیم متمول استان کرمان کسب کرده است!

  منتظران پنالتی
ریکاردو ساپینتو البته بدشانس بود که در این میدان تعداد زیادی از بازیکنانش را در اختیار نداشت. از جمله آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری و البته محمد محبی که 4اخطاره شدن و غیبت این آخری لطمه بزرگی به آبی‌ها زده بود. با این مشکلات، طبعا مشکلات استقلال در موقعیت‌سازی بیشتر از هفته‌های گذشته بود. استقلال یک بار توسط مطهری توپ را به دیرک دروازه مس کوبید و دو سه موقعیت نصفه‌ونیمه را هم توسط قائدی و شهباززاده از دست داد. مس هم چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که فراز امامعلی همه تلاش خودش را برای گل نزدن تیمش انجام داد. به این ترتیب ساپینتو که هفته گذشته با خوش‌شانسی و یک پنالتی مشکوک برنده شده بود، این هفته نصیبی از شانس و پنالتی نبرد. البته هم او و هم تیم حریفش یک پنالتی از داور طلبکار شدند که برخی از کارشناسان داوری این پنالتی‌ها را تایید کرده‌اند. ضمن اینکه ساپینتو با دریافت کارت زرد از امیر عرب‌براقی 4کارته شد تا در بازی حساس هفته آینده مقابل تراکتور محروم باشد. او بار قبلی هم توسط همین داور محروم شده بود.

  آبادانی‌ها جذاب شده‌اند
در دیگر بازی‌های روز گذشته آلومینیوم اراک در مسجدسلیمان یک بر صفر پیروز شد تا روند ناکامی‌های نفت مسجدسلیمان ادامه داشته باشد. برخلاف مسجدسلیمانی‌ها که حتی تغییر سرمربی هم کمکی به آنها نکرده، دیگر تیم نفتی لیگ یعنی نفت آبادان با آمدن تاوارس متحول شده و نتایج خوبی می‌گیرد. این تیم دیروز در زمین ذوب‌آهن 2 بر صفر پیش افتاد و تا دقیقه 91 هم تیم برنده بود اما با بدشانسی به تساوی 2-2 رضایت داد. صنعت‌نفت از زمان آمدن تاوارس 4امتیاز از 3بازی گرفته در حالی که پیش از او فقط 6امتیاز از 11بازی گرفته بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید