• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226229
+
-

مراکز معاینه فنی جمعه‌ها فعال شدند

زمان فعالیت مراکز معاینه فنی در روزهای تعطیل اعلام شد

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 7مرکز ثابت و 4مرکز سیار معاینه فنی تهران در روزهای جمعه خبر داد.
با نزدیک‌شدن به پایان فصل امتحانات دانش‌آموزان و آغاز سفرهای تابستانی، بحث معاینه فنی خودروها و آمادگی مراکز معاینه فنی برای پذیرش مراجعان از اهمیت بیشتری برخوردار شده و ممکن است با افزایش حجم مراجعه مردم، تغییراتی در ساعات کار مراکز معاینه فنی ایجاد شود.
به گزارش همشهری، سیدمحمدمهدی میرزایی‌قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در توضیح نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای خرداد‌ماه گفت: 2مرکز شهید آبشناسان و دماوند از ساعت ۷ تا ۲۲ و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال‌اند. ضمن اینکه ساعت کاری مراکز معاینه فنی ثابت نیست و براساس تقاضا و میزان مراجعه ، قابلیت تغییر و افزایش دارد.
او با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات معاینه فنی در روزهای جمعه به‌دلیل تقاضای مراجعان، افزود: برای  رفاه حال شهروندان و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در ایام تعطیل که مردم با فراغت بیشتری می‌توانند از خدمات مراکز استفاده کنند، این مجموعه نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام کرده و بر این اساس در روزهای جمعه مراکز شهید آبشناسان و دماوند از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ و مراکز معاینه فنی
 امام رضا(ع)، خاوران، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار دادمان، شریعتی(شماره ۵ و ۶)، اتحاد و یاس فاطمی از ساعت ۷ تا ۱۴ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان‌اند.
میرزایی‌قمی با اشاره به تفاوت‌های ساعت کاری مراکز معاینه فنی، نحوه پذیرش و همچنین فعالیت تعدادی از مراکز منتخب در روزهای تعطیل از شهروندان خواست برای اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند یا با کارشناسان سامانه پاسخگوی ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید