• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 30 آذر 1401
کد مطلب : 180729
+
-

دنیای پر توهم طرفداری

طرفداران مسخ‌شده BTS هر محتوایی را بدون فکر دنبال می‌کنند

دنیای پر توهم طرفداری

یکی از نویسندگان Quora در وصف گروه بی‌تی‌اس نوشته است: بت ساختن از هرچیزی اشتباه است. به عنوان یک طرفدار سابق کی -پاپ اعتراف می‌کنم متوجه شدم که این صنعت به نوعی بسیار سمی است. با همه احترامی که برای بی‌تی‌اس قائل هستم باید بگویم آنها هم از این قاعده مستثنا نیستند.
ترفند دوست داشتن خود که بی تی اس ها با آنها در تلاش بودند تا جوانان را جذب کنند، احتمالا یکی از مشکلات اصلی است. آنها این باور را برای طرفداران هیجانی خود ایجاد کردند که قرار است رابطه ‌ای عاشقانه با بت‌‌ها برقرار کنند، به همین دلیل آژانس‌ های حمایت کننده و تبلیغاتی این گروه، بازنشر روابط عاطفی آنها را محدود می‌کنند و آنها هم بدون هیچ پرسشی به سادگی از آن پیروی می‌کنند. هر زمان که گروه ‌بی‌تی‌اس به سوالات طرفداران پاسخ می ‌دهند، عمدتا و عمدا به شیوه‌ ای عاشقانه و با مهربانی اغراق آمیز است. شاید بگویید این کار برای خوشحال کردن طرفداران است، اما آیا این رفتار برای آنها در قبال طرفدارانشان مسئولیت ایجاد نمی کند؟ به خصوص اینکه آنها تقریبا از هواداران متوهم خود آگاه هستند.
دیر یا زود، طرفداران آنها متوجه خواهند شد که بی تی اس و عمدتا گروه های کی پاپ، آنطور که نشان می دهد، موسیقی عالی ندارند. بی‌تی اس شاید زمانی در موسیقی حرفی برای گفتن داشت، اما حالا چیزی نیست جز تقلید از پاپ‌های مبتذل آمریکایی. در حقیقت طرفدار باید یک جایی متوجه شود که آنها نه برای رضایت مخاطب بلکه برای نفع خودشان، سخت کار می کنند.
تقریباً تمام آلبوم‌ های جدید و قدیمی آنها در مورد این است چگونه باید خود را دوست داشت. خب این عالی است، اما کارشناسان تردید دارند که این اتفاق برای طرفداران آنها بیفتد. شاید نوع موسیقی آنها برای خیلی از طرفدارانشان جذاب باشد اما این نمی تواند آنچه را که اکنون در حال رخ دادن است توجیه کند. محتوای سایت ها، حساب‌های کاربری مربوط به این گروه، فیلم ‌ها، بازی‌ ها، کنسرت‌‌ها، کالاهای خوشایند طرفداران بی تی اس، بیش از حد تصور زیاد است. همین امر باعث می شود طرفدارانی که با این گروه مسخ شده‌اند، هر محتوایی را که در پورتال های مختلف منتشر می شود، دنبال کنند. اکثر طرفداران یا دانش آموز هستند یا دانشجو یا شاغل، آنها زمان بسیار کمی برای خود دارند که آن هم صرف بررسی این مطالب می شود. با این حال، زمانی برای رشد و رسیدگی به امور خودشان خواهند داشت؟ وقتی طرفدارانی که از این گروه برای خود بت ساخته اند، اوقات فراغت خود را صرف تماشای این مطالب در اتاقشان می کنند، چگونه در واقعیت با سایر افراد از جمله خانواده و دوستان معاشرت می کنند و در دنیای واقعی تجربه می اندوزند؟ بنابراین، مولفه عشق به خود در اینجا کار نمی کند. هیچ بتی طرفدار را آنطور که انتظار دارد، دوست ندارد، همه طرفداران در دنیایی توهم‌ آمیز زندگی و داستان عاشقانه‌ ای را با آنها تخیل می ‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید