• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 26 آذر 1401
کد مطلب : 180223
+
-

عددبازی/5نکته

خانواده‌محور بودن، توجه به هزینه‌های خانواده، اهمیت به معماری ایرانی- اسلامی،  توجه به جنوب شهر در ایجاد فضاهای گردشگری جدید و ایجاد مجموعه‌های گردشگری برای آموزش مفاهیم دینی و ارزشی از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در احداث و ایجاد فضاهای گردشگری جدید شهری مورد توجه قرار گیرند.

20 انیماتور
بیش از 20 انیماتور حرکتی و صوتی در مجموعه گردشگری اقیانوس پارک اراضی عباس‌آباد طراحی و ساخته شده است. همچنین بیش از 40نوع ماهی کمیاب ایرانی در یک‌محلول خاصی تاکسیدرمی شده و به همراه ژن آنها در این مرکز نگهداری شده و به نمایش گذشته شده‌اند.

17 شنبه
تمامی سازه‌های ایجاد شده در مجموعه اقیانوس پارک،  تولید داخل بوده و بومی به حساب می‌آیند. این سازه‌ها ضد حریق هستند و جنس بسیار مقاومی دارند. برای ساخت این مجموعه از یک‌سال پیش در پی فراخوان ارائه شده، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا امروز همزمان با هفدهمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران، به‌طور رسمی به بهره‌برداری برسد و برای بازدید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

20 فضا
مجموعه گردشگری و فرهنگی عباس‌آباد به‌عنوان ذخیره‌گاه تنفسی شهر تهران، دست‌کم  20فضای مهم و بزرگ گردشگری، تفریحی، آموزشی-علمی، غذایی و ... دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید