• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 23 آذر 1401
کد مطلب : 180019
+
-

نکته بازی/ پس کی موافق است؟

این روزها هر سایت و صفحه و رسانه‌ای را که باز می‌کنی، با موجی از اظهارنظرهای تند علیه کارلوس کی‌روش مواجه می‌شوی. انتقادها بسیار زیاد است و البته در کنار آن به‌طور پیوسته خبرهایی در مورد مخالفت شدید هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با ادامه حضور مربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسد. با این همه، هنوز هیچ منبع رسمی در کشور پایان کار این مربی را اعلام نکرده و البته در معدود اظهارات خود مرد پرتغالی هم نشانه‌ای از پایان نیست. او در مورد آینده و استفاده از درس‌هایی که در جام‌جهانی گرفتیم سخن می‌گوید! به این ترتیب روشن نیست چه‌کسی حمایت از کارلوس را برعهده دارد که با وجود این همه محتوای منفی، یک‌بار برای همیشه تکلیف کار روشن نمی‌شود. کسی می‌داند داستان چیست؟

اگر نمی‌خواستند، نمی‌گرفتند
طی چند روز گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلایل مختلف قصد دارند حواله واردات خودروی خارجی را که به آنها داده شده بود، پس بدهند. این، یکی از جنجالی‌ترین پاداش‌های سالیان اخیر ورزش ایران بود که خیلی سر و صدا کرد. بسیاری از نقدها حول و حوش این محور بود که مگر تیم ملی در قطر چه نتایجی گرفته که سزاوار دریافت پاداش باشد؟ با این حال گویا دلخوری اصلی بازیکنان از جای دیگری است و آنها بابت محدودیت‌های لحاظ شده در این حواله‌ها گلایه‌مند هستند. با این حال خبرنگاران بعد از پیگیری ماجرا به این نتیجه رسیدند که هیچ‌یک از بازیکنان حواله خود را پس نداده است. طبیعی هم بود؛ اگر می‌خواستند پس بدهند اصلا نمی‌گرفتند. بچه‌ها بارها نشان داده‌اند «پاداش» دوست دارند!

آفرین به این همه درایت
اصلا آدم از این حجم هوشمندی و خوشفکری لذت می‌برد. توجه داشته باشید که لیگ برتر نزدیک به 2ماه به‌خاطر برگزاری جام‌جهانی تعطیل بود. حالا از این طرف بحث آماده‌سازی تیم ملی وجود داشت اما نفهمیدیم از آن طرف چرا برگزاری مسابقات تا بعد از فینال جام‌جهانی عقب افتاد؟ خب شما نهایتا بعد از مرحله یک‌هشتم استارت لیگ را می‌زدید، اگر تیم ملی بالاتر می‌رفت آنگاه برنامه را تغییر می‌دادید. همه اینها به کنار؛ بعد از این همه وقفه حالا قرار است بازی‌های هفته دوازدهم برگزار شود و از آن جمله پرسپولیس و استقلال به مصاف هم بروند. روز برگزاری این بازی اما سه‌شنبه آینده و «وسط هفته» است. یعنی استادان بعد از 2ماه تعطیلی، بازی را 2روز عقب نینداختند که حداقل پنجشنبه باشد. خداوکیلی دم‌تان گرم!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید