• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 23 آذر 1401
کد مطلب : 180025
+
-

داستان 2 دوست پاریسی

داستان 2 دوست پاریسی

کیلیان امباپه در مسابقه حساس با انگلیس، درخشش چندانی نداشت، چراکه برای مهار او، یک بازیکن بسیار سریع درنظر گرفته شده بود. کایل واکر به‌خوبی امباپه را مهار کرد اما فقط یک اشتباه کوچک داشت و همان یک اشتباه به گل دوم فرانسوی‌ها منجر شد. حالا مراکش نیز برای مهار سوپراستار بزرگ فرانسه، یک ستاره سریع دارد. آنها اشرف حکیمی را در سمت راست خط دفاعی دارند و این درست همانجایی است که امباپه استارت‌های مرگبارش را شروع خواهد کرد. این یک جدال هیجان‌انگیز خواهد بود. اینکه هر بازیکن چقدر در این زمینه موفق باشد، تأثیر بسیار زیادی در تعیین سرنوشت این مسابقه خواهد داشت.
 چرا جدال امباپه و حکیمی جذابیت‌های زیادی دارد؟ چون که این 2نفر صمیمی‌ترین دوستان هم در پی‌اس‌جی هستند؛ 2بازیکنی که بارها کنار هم بازی کرده‌اند و همیشه نیز رابطه بسیار خوبی با هم داشته‌اند. حکیمی پاس گل‌های زیادی به کیلیان داده و همیشه با کات‌بک‌های مثال‌زدنی، کیلیان را در موقعیت گلزنی قرار داده است. حالا این دو ستاره در قطر روبه‌روی هم قرار می‌گیرند؛ 2بازیکن بسیار سریع که از ابتدا تا انتهای بازی با هم کورس خواهند گذاشت و لحظه به لحظه روبه‌روی هم خواهند بود. در رده باشگاهی، منافع این دو نفر از مدت‌ها قبل مشترک بوده اما در رده ملی همه‌‌چیز فرق می‌کند و حالا هر کدام از آنها برای بردن این بازی دست به هر کاری خواهند زد.
 کیلیان قبلا سابقه بردن جام‌جهانی را داشته اما اشرف برای نخستین‌بار به این مرحله راه پیدا کرده است. شاید این بازی برای ستاره مراکشی کمی دشوارتر باشد؛ چراکه فرانسه ستاره‌های به‌مراتب بیشتری را در اختیار دارد. با این حال، تجربه 2دیدار قبلی مراکش نشان می‌دهد که اصلا نباید این تیم را نادیده گرفت و آن را بازنده دانست. اشرف و رفقا تا همین حالا 2رقیب بسیار جدی را از جام‌جهانی کنار زده‌اند و حالا در انتظار مدافع عنوان قهرمانی هستند. این تیم تله خاص خودش را برای فرانسه پهن کرده و به‌دنبال کنار‌زدن فرانسه از تورنمنت خواهد بود. با این حال، فرانسه نشان داده که تیمی بسیار منظم و منسجم است. سرنوشت این بازی اما در گرو دوئل همین 2ستاره در کناره‌های زمین است. اگر امباپه مهار شود، بخش مهمی از مسیر مهار فرانسه طی شده است و اگر او بتواند آزادانه به حرکت در زمین ادامه بدهد، شانسی برای آرژانتین به‌وجود نمی‌آید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :