• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 15 آذر 1401
کد مطلب : 179237
+
-

یکی جود، یکی نبود!

ستاره
یکی جود، یکی نبود!

باز هم یک نمایش درخشان دیگر از جود بلینگام، که نقش مهمی در رسیدن انگلیس به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی داشت. جود پاس نخستین گل بازی را به هندرسون داد و کمک بزرگی کرد تا این تیم بتواند از خط دفاعی سنگال عبور کند. حالا دیگر می‌توان با قاطعیت گفت که در میانه زمین، بلینگام کلیدی‌ترین بازیکن تیم ملی انگلیس به‌حساب می‌آید؛ بازیکنی که نقش مهمی در انتقال بازی این تیم دارد، به خوبی جلو می‌آید، به حمله اضافه می‌شود و از همه مهم‌تر، مثلث‌های خوبی تشکیل می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این ستاره  بعد از جام‌جهانی باید در انتظار اتفاق‌های مهمی باشد. او همیشه فوتبالیست درجه‌یکی بوده است. وقتی در 18سالگی تیم باشگاهی‌اش را در سطح دوم فوتبال انگلیس ترک کرد، شماره‌اش را به بایگانی سپردند. این تصمیم برای جدایی یک پسر 18ساله باورنکردنی بود اما خیلی زود مشخص شد که چه دلیلی برای این کار داشته است. بلینگام یک نابغه به‌حساب می‌آمد؛ نابغه‌ای که راهی دورتموند شد و خیلی زود جای خودش را در این تیم پیدا کرد. این نابغه جوان، یکی از کلیدی‌ترین نفرات تیم ساوت‌گیت است و شاید فرصت قهرمانی جهان را هم به‌دست بیاورد.
همه می‌دانند که این آخرین فصل حضور جود در باشگاه دورتموند است. خیلی از باشگاه‌ها حتی مشغول ساختن پروژه‌هایی حول محور این بازیکن جوان هستند. سیتی برای او پیشنهادهایی درنظر گرفته و لیورپول نیز او را به مهم‌ترین اولویت خریدش تبدیل کرده است. حتی گفته می‌شود که کلوپ به‌شدت به‌دنبال جذب این بازیکن است و با او صحبت‌هایی را نیز انجام داده است. جدی‌ترین مشتری این ستاره جوان اما از اسپانیا می‌آید. رئال مادرید هر کاری می‌کند تا این هافبک را در اختیار بگیرد. اگر این اتفاق رخ بدهد، نسل تازه خط هافبک این باشگاه نیز تکمیل خواهد شد. در این صورت ترکیب افسانه‌ای کاسمیرو، کروس و مودریچ، جای خودش را به ترکیب جذاب شوامنی، کاماوینگا و بلینگام خواهد داد؛ بازیکنانی که در مرحله بعدی جام‌جهانی نیز با هم برخورد خواهند کرد.
 فلورنتینو پرز که همیشه به شکار بازیکن از جام‌جهانی علاقه‌مند بوده است، سال2010 مسوت اوزیل را شکار کرد و او  را با خودش به برنابئو برد. 4سال بعد نیز  خامس راهی رئال‌مادرید شد. البته دوره‌های قبل، جام‌جهانی در تابستان برگزار ‌شد و بلافاصله نیز فصل نقل و انتقالات بود. با این حال، بعید نیست باشگاه‌ها این بار بیشتر از این صبر نکنند و در پنجره زمستانی نقل و انتقالات برای خرید بلینگام پیشقدم شوند. بیشتر از این نمی‌توان برای چنین ستاره درخشانی صبر کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید