• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 5 آذر 1401
کد مطلب : 178162
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/El8R0
+
-

پیام‌های تبریک پیروزی پر افتخار تیم‌ملی

پیروزی پرارزش تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر که خوشحالی عمومی ملت ایران را در پی داشت موجب شد مسئولان کشور در پیام‌های جداگانه‌ای این پیروزی را تبریک بگویند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال صمیمانه تشکر کرد. وی در این پیام آورده است: «بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.»
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت.
دربخشی از این پیام آمده است: «هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند. ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها، شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم.»
همچنین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در پیام تبریکی به مناسبت پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز گفت: «پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز، بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.»
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز طی پیامی پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ولز را در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبریک گفت.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در حساب کاربری خود در توییتر با تبریک پیروزی پرافتخار تیم ملی کشورمان نوشت: «این پیروزی پرافتخار مبارک باد. دلتان شاد که دل مردم را شاد کردید، یوزهای بی‌بدیل ایرانی! با همدلی، تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید. خدا قوت! پاینده باد ایران قوی. ‌تا پای جان برای ایران.»
علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه  نیز در توییت‌هایی جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند. در همین حال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق  و سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق هم در پیام‌هایی این پیروزی را به دولت و ملت ایران تبریک گفتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید