• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173483
+
-

عدد خبر/ 49812 تماس

در یک هفته اخیر با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه 2هزارو۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است. یحیی صالح طبری، رئیس اورژانس تهران به ایسنا گفت: در مجموع ۲۰هزارو۱۲۰ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که ۳هزارو۲۷۰ مورد حوادث ترافیکی و ۱۶هزارو۸۴۸ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

۱۰۰ تیم
موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ‌ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند. سردار حسین رحیمی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: موبایل قاپی و جرایم خشن مردم را آزار می‌دهد به همین دلیل گشت‌های ویژه را راه‌اندازی کردیم. این گشت‌ها تیم‌های ۷نفره هستند که کارشان شکار سارق است. در 2روز پیش پلیس آگاهی حدود ۴۰۰سارق را   دستگیر کردند.

60 درصد
رقم افزایش سطح درآمدی روستاییان و عشایر در سال‌جاری است. سطح درآمدی روستاییان و عشایر در سال‌های قبل فقط ۱۰درصد افزایش یافته بود. به گزارش مهر، بیت‌الله برقراری در همایش روز ملی روستا و عشایر توضیح داد: طی یک سال گذشته نیز ۳۰هزار نفر بیمه شدند این درحالی است که در ۱۷سال گذشته یک‌میلیون‌و۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید