• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172717
+
-

آتش‌سوزی هولناک درپاساژ

کوتاه از حادثه
آتش‌سوزی هولناک درپاساژ

آتش زدن عمدی یکی از مغازه‌های پاساژی در پردیس باعث گسترش شعله‌های آتش به سایر مغازه‌ها شد و به 13واحد تجاری خسارت سنگین وارد کرد. به گزارش همشهری، این حادثه در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه در یکی از بزرگ‌ترین پاساژ‌های شهرستان پردیس اتفاق افتاد و هرچند به هیچ‌کس آسیبی نرسید اما 13مغازه در میان شعله‌های آتش سوخت.
مهدی درفکی، رئیس آتش‌نشانی پردیس در این‌باره گفت: به دنبال آتش‌سوزی پاساژ امید پردیس آتش‌نشانان ایستگاه ۳ به محل آتش‌سوزی اعزام شدند. او ادامه داد: عملیات اطفای حریق و لکه‌گیری حدود ۵ ساعت طول کشید و  خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و فقط 2 آتش‌نشان به‌دلیل دودگرفتگی با کمک عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند به‌صورت سرپایی مداوا شدند. در این حریق به ۱۳ واحد تجاری که در ضلع شرقی بودند آتش سرایت کرد و به‌دلیل آتش گرفتن نمای کامپوزیت و شکستن شیشه‌ها بود که حریق به داخل سرایت کرده و باعث وسعت آتش‌سوزی شد، اما با ورود عوامل آتش‌نشانی از سرایت آتش به ضلع غربی و نقاط دیگر جلوگیری به‌عمل آمد.
براساس این گزارش فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه فردی را نشان می‌دهد که ابتدا یکی از مغازه‌های پاساژ را به آتش می‌کشد و در ادامه شعله‌های آتش به سایر مغازه‌ها سرایت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید