• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172715
+
-

سرقت گله گوسفند در یک چشم برهم زدن

2سارق حرفه‌ای که در یک چشم برهم زدن یک گله گوسفند را سرقت کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند و در اعترافات‌شان چگونگی ارتکاب این سرقت را شرح دادند.
به گزارش همشهری، به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام در محدوده شهرری، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با بررسی اظهارات مالباختگان و سرنخ‌های به‌دست آمده، تحقیقات خود را آغاز کردند. در جریان تحقیقات انجام شده، مأموران پی بردند که پای 2سارق که از اتباع یکی از کشورهای همسایه هستند در میان است. در این شرایط بود که مأموران مخفیگاه آنها را شناسایی کرده و با مجوز قضایی راهی آنجا شدند و 2متهم را دستگیر کردند.
ماموران همچنین در جریان بازرسی مخفیگاه دستگیرشدگان ۲۰۰ راس گوسفند سرقت شده را کشف کردند. آنها درباره چگونگی ارتکاب این سرقت گفتند: به دامداری‌هایی که کارگران آنها از هموطنان‌مان بودند می‌رفتیم و به آنها پول می‌دادیم تا فرصت را برای سرقت‌های‌مان فراهم کنند. آنها همزمان که صاحب دامداری نبود به ما خبر می‌دادند و برای سرقت به آنجا می‌رفتیم.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام جزئیات این پرونده گفت: ‌هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و پرونده اتهامی‌شان برای رسیدگی به دادسرا فرستاده شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید