• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172712
+
-

مرگ دردناک پسر خانم بازیگر

مرگ دردناک پسر خانم بازیگر

پسر  نسرین مقانلو،  بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که برای دیدن خانواده‌اش از آمریکا به ایران آمده بود، در حادثه‌ای تلخ در خانه‌شان جان باخت.
به گزارش همشهری، ساعت ١٦:٣٠ پنجشنبه گزارش مرگ مشکوک پسری جوان به قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که فرد جان باخته متولد ٧٥ و فرزند یکی از بازیگران زن مطرح کشورمان است. او در خانه‌اش حالش بد شده و جانش را از دست داده بود. خانم بازیگر در تحقیقات به تیم جنایی گفت: من 2پسر دارم که متوفی پسر بزرگم بود. او مدتی قبل برای تحصیل به آمریکا رفت و چند روز قبل برای دیدار ما به ایران برگشته بود. وی افزود: پسرم چند سال قبل سرش به جایی برخورد کرد و جراحی مغز انجام داد و از آن پس دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در آمریکا هم تحت در مان بود تا اینکه 10، 12روز قبل برای دیدن من و خانواده به ایران آمد.
وی درباره روز حادثه نیز گفت: آن روز پسرم بعد از صرف ناهار به اتاق رفت تا داروهایش را مصرف و استراحت کند. وی افزود: دقایقی از رفتن او می‌گذشت که ناگهان حالش بد شد. حالت تهوع داشت و چندبار استفراغ کرد و ناگهان از هوش رفت. من هم وحشت زده به اورژانس زنگ زدم که پس از حضور اورژانس و انجام معاینه اعلام کردند او جان باخته است و ما به‌شدت از این اتفاق دردناک شوکه شدیم و هنوز مرگ پسرم را باور نداریم.
با اظهارات خانم بازیگر جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شده تا با کالبدشکافی و انجام آزمایشات تخصصی علت اصلی مرگ دردناک او مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید