• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 29 مرداد 1401
کد مطلب : 169028
+
-

بارسا سیر نمی‌شود

امکان ثبت قرارداد جدید نیست، اما خریدها ادامه دارد

بارسا سیر نمی‌شود

در بارسلونا فصل نقل‌وانتقالات پایان ندارد. هر روز شایعات و فعالیت‌های زیادی پیرامون بازیکنان ورودی و خروجی وجود دارد. باشگاه هنوز نتوانسته بوسکتس و دی‌یونگ را متقاعد به کاهش حقوق کند. دی‌یونگ یا باید حقوقش را کم کند یا به پیشنهادهایش پاسخ دهد. با تمایل منچستر به کاسمیرو به‌نظر می‌رسد جدی‌ترین پیشنهاد این هافبک هلندی هم منتفی شده است. بوسکتس هم حاضر نیست به درخواست مدیران برای مذاکره بر سر کاهش دستمزد گوش دهد. با این شرایط فعلا ثبت قرارداد ژول کنده امکان‌پذیر نیست، اما با وجود اینکه بارسا نمی‌تواند قرارداد خرید قطعی‌اش را ثبت کند، همچنان دنبال خرید بازیکن جدید است.
   پیشنهادی ۳۰میلیون یورویی برای فویث، مدافع راست ویارئال ارسال شده و زیردریایی‌ها می‌خواهند به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهند و برای همین دنبال گزینه‌های جانشینی هستند. بند فسخ قرارداد مدافع آرژانتینی ۴۵میلیون یورو است و بارسا ممکن است این بند را فعال کند؛ البته اگر پولی در باشگاه مانده باشد.
   سرجینیو دست می‌خواهد در بارسلونا بماند، اما این باشگاه امیدوار است که توسط باشگاه‌های لیگ برتری جذب شود. منچستریونایتد یکی از مشتریان است. با آمدن فویت جا برای دست تنگ‌تر می‌شود هرچند که همین الان هم این مدافع راست آمریکایی به بازی گرفته نمی‌شود.
   واندرسون، دفاع کناری موناکو یکی دیگر از گزینه‌های بارسلونا در این تابستان است.
   اوبامیانگ با چلسی که دشمن آرسنال است، به توافق شخصی دست یافته اما بارسا که او را در زمستان رایگان از آرسنال خرید برای این انتقال 30میلیون یورو می‌خواهد که از نظر چلسی خیلی زیاد است.
   قرارداد گاوی هم به این دلیل هنوز تمدید نشده چون باشگاه از سقف پرداخت‌های مجاز فراتر رفته است و امکان ثبت قرارداد جدید را ندارد.
   مارکوس آلونسو هم در آستانه پیوستن به بارسلوناست اما مشکل او هم همین است؛ باید اهرم‌های اقتصادی جدیدی فعال شود.
   به‌نظر می‌رسد انتقال برناردو سیلوا از من‌سیتی به نوکمپ منتفی شود. بارسا فعلا منفعلانه عمل می‌کند و این در حالی است که برناردو پس از بازی هفته گذشته مقابل بورنموث از هواداران و همینطور همبازیانش خداحافظی کرده بود. منچسترسیتی پیشنهاد 80میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن را برای این بازیکن رد کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید