• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 29 مرداد 1401
کد مطلب : 169014
+
-

نکته بازی/ شما هم که وظیفه‌شناس!

حمید استیلی در مورد اینکه چه بازیکنانی ممکن است به اردوهای آینده تیم ملی دعوت شوند گفته: «صحبت از لیست دراگان اسکوچیچ وظیفه من نیست و در این مسائل دخالت نمی‌کنم.» زنده باد؛ اصلا همین خلقیات استیلی و محدود بودن او به اختیارات و وظایف تخصصی‌اش است که از این آدم یک چهره همیشه موفق و مؤثر ساخته است. شما در پرسپولیس این را می‌دیدید، در استیل‌آذین می‌دیدید، در تیم ملی امید می‌دیدید و الان هم که در تیم ملی بزرگسالان به نحو کامل شاهد این ویژگی‌های ممتاز حمیدخان هستیم! فقط کاش شما که اینقدر وظیفه‌شناس هستی، در اردوی قطر هم به وظایف سرپرستی‌ات عمل می‌کردی تا آن هرج و مرج به‌وجود نیاید و تا یک ماه بعد از پایان اردو، شاهد حواشی و ترکش‌های آن نباشیم.

با اجازه آقا فرشاد
پرسپولیس در شش‌وبش جذب یک مهاجم خارجی دیگر است و در زمان تنظیم این مطلب، شیخ دیاباته گزینه‌ای بود که زیاد از او یاد می‌شد. در همین راستا فرشاد پیوس، پیشکسوت سرخپوشان گفته: «زوج دیاباته و لوکادیا در پرسپولیس غیرقابل مهار خواهد بود.» آقا فرشاد از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران است و روی چشم ما جا دارد، اما هنوز یادمان نرفته که از زمان حضور آرمان رمضانی در پرسپولیس، او مدام وعده می‌داد که شاهد ظهور یک سوپراستار در خط حمله خواهیم بود. پیوس بارها وعده درخشش رمضانی را داد و وقتی کار کمی طول کشید، گفت: «آرمان بعد از گل اول مهارناپذیر خواهد شد»، اما مشکل اینجاست که همین گل اول هیچ‌وقت به ثمر نرسید! امیدواریم درصورت جذب شیخ، سرنوشت زوج او و لوکادیا چنین نشود.

ضعیف‌تر از عزیز نیست؟
استقلال که به‌خاطر جذب بیش از حد بازیکن دچار مشکل شده، درنهایت ناچار شد چند نفر را از فهرست کنار بگذارد و برای خریدهای جدید جا باز کند. در این میان ریکاردو ساپینتو که انتخاب سختی داشت، درنهایت ارسلان مطهری و حسینی را کنار گذاشت و حالا شایعه شده عزیز بیک آمانوف هم ممکن است به همین سرنوشت دچار شود. در مورد مطهری خیلی‌ها پرسیدند که آیا واقعا در خط حمله بازیکن ضعیف‌تر از او وجود نداشت؟ پرسش‌ها پیرامون آمانوف از این هم بیشتر بوده؛ چرا که او یک بازیکن خلاق و پا به توپ بود که هر زمان به‌کار گرفته شد مؤثر و به درد بخور نشان داد، اما از اواخر فصل قبل به نیمکت چسبید و حالا شاید به‌طور کلی حذف شود. حیف نیست واقعا؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید