• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 29 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16608
+
-

همان همیشگی

همان همیشگی

در نظرسنجی سایت AFC گل احمد نوراللهی به الجزیره به‌عنوان زیبا‌ترین گل این هفته انتخاب شد. جالب اینکه در این رأی‌گیری بیش از 650هزار نفر شرکت کردند که طبق آمار AFC بیشترین تعداد شرکت کننده برای انتخاب بهترین گل هفته به شمار می‌رود. در این رقابت نوراللهی با کسب 352656 رأی (53 درصد) و تیام با 309093 (46 درصد) که در‌نهایت هافبک تیم پرسپولیس توانست به عنوان زننده بهترین گل هفته 
شناخته شود. 
     گزینه‌ای برای کری
نکته جالب در خصوص انتخاب نوراللهی این بود که AFC نامزدها را به‌نظر سنجی گذاشت و در روزهای گذشته هواداران پرسپولیس و استقلال توسط لیدرهای این دو تیم تهییج شدند تا در این نظر سنجی شرکت کنند. مطابق معمول هم در انتخاب تنها کری هواداران دو تیم اهمیت داشت که درنهایت این هواداران پرسپولیس بودند که با رأی بیشتر باعث شدند این عنوان به نوراللهی برسد.
    نوراللهی: فقط به خدا فکر کردم
احمد نوراللهی در خصوص گلزنی خود به الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا به همشهری گفت: «واقعا خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این بازی گلزنی کنم. برای این بازی بعد از مدت‌ها ورزشگاه پر شده بود و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم جواز حضور جمع 8تیم آسیا را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد همین‌طور با قدرت ادامه دهیم.» هافبک سرخپوشان در خصوص شادی گلش گفت: «وقتی شوت زدم و ضربه من به گل تبدیل شد به تنها چیزی که فکر می‌کردم یاد خدا بود و خوشحالم که سهم کوچکی در پیروزی تیم محبوبم داشتم. امیدوارم بتوانم در ادامه راه هم برای پرسپولیس مفید باشم.»
    3سرخپوش و  یک استقلالی در تیم منتخب
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تیم منتخب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی را اعلام کرد که در این تیم صادق محرمی به‌عنوان دفاع راست، جلال حسینی به‌عنوان دفاع وسط و احمد نوراللهی به‌عنوان هافبک دفاعی از تیم فوتبال پرسپولیس و مامه تیام، مهاجم استقلال در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید