• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 22 تیر 1401
کد مطلب : 165875
+
-

با مردم/دوربرگردان قبل از میدان هلال‌احمر نارمک نابجاست

به‌تازگی دور میدان هلال‌احمر در نارمک دوربرگردانی به وسیله بلوک‌های سیمانی ایجاد شده که عامل ترافیک در خیابان گلبرگ است. اینکه برای ورود به مسیر مخالف دور میدان هلال‌احمر گردش می‌کردیم چه اشکالی داشت؟ چراکه نه ترافیکی در کار بود و نه مسیر طولانی بود... اما اکنون این دور برگردان باعث ایجاد ترافیک طولانی و معطلی خودروهایی شده که اصلا قصد دور زدن هم ندارند؛ آنهایی که در صف دور زدن هستند هم که به جای خود!
پیری از تهران 

تورهای گردشگری نیازمند ساماندهی و نظارت هستند
از ستادهای عفاف‌وحجاب تقاضا داریم سری به قطارهای حامل تورهای گردشگری بزنند و ببینند در این قطارها چه خبر است؟
از وزارت گردشگری هم درخواست می‌شود به مسئله تورهای گردشگری سروسامان بدهند. هم‌اکنون متأسفانه تعدادی از تورهای گردشگری تبدیل به محل  تبلیغ بی‌عفتی و ولنگاری در نقاط مختلف کشور شده‌اند که اگر جلوی آنها گرفته نشود امکان دارد فراگیر شود.
حیدری شهروند نگران

پیامک
جلوی ورود خودرو و موتورسیکلت به پیاده‌روی چهارصد دستگاه گرفته شود 
پیاده‌روی میدان چهارصد دستگاه حوالی داروخانه برای عابران و مراجعه‌کنندگان به این مکان امنیت ندارد چراکه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها وارد پیاده‌رو می‌شوند. هر‌چه هم با سامانه137 تماس گرفتیم از طرف شهرداری منطقه14 اقدامی نشده و بسیار دیده می‌شود موتورسیکلت یا خودرو با عابری تصادف کند یا کار به جر و بحث بکشد.
 حسین کرمانی از تهران

احیای دریاچه ارومیه باید در اولویت باشد 
اگر احیای دریاچه ارومیه در اولویت نباشد استان‌های شمال‌غربی ایران آینده روشنی در پیش نخواهند داشت. هر چند که این موضوع از نظر علمی با بارندگی و ترسالی و خشکسالی مرتبط است، ‌اما مهم‌تر از آن مدیریت آب است همانگونه که سال97 با بارندگی و مدیریت دریاچه آبگیری مناسبی شد. در صورت خشکی کامل دریاچه باید منتظر توفان‌های نمکی و خاکی در شمال‌غرب کشور و حتی شمال و مرکز ایران باشیم. از مسئولان استدعا داریم که احیای این دریاچه را در اولویت امور محیط‌زیستی قرار دهند.
محمد خوشایند از تبریز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید