• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 24 مهر 1401
کد مطلب : 174077
+
-

نکته بازی/ مطمئنی برادر؟

در مورد کیفیت کار گزارشگران در مراکز استان‌ها زیاد حرف زده شده و مخصوصا این روزها که کار گزارشگران در تهران هم چنگی به دل نمی‌زند، ایراد گرفتن از این رفقا ناعادلانه‌تر از هر زمان دیگری است. با این حال گزارشگر اصفهان وقتی ابتدای بازی با استقلال محمدرضا احمدی را «استاد» خودش خواند، کنجکاوی‌مان را برانگیخت. او بعدتر با اشاره به حضور روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی گفت: «در همان پستی بازی می‌کند که مورد علاقه خودش و کارلوس کی‌روش است.» حالا خودش را که نمی‌دانیم، اما شاید معروف‌ترین جمله کی‌روش طی دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران این بود که روزبه چشمی را یکی از برترین و مدرن‌ترین مدافعان میانی کشور خواند. یعنی حتی شما این جمله را هم نشنیده بودی؟

با تشکر از مسئولان گرامی
درحالی‌که تنها حدود یک ماه به آغاز مسابقات جام‌جهانی قطر باقی مانده، مسئولان تفریحی و اقامتی کیش اعلام کرده‌اند هنوز حتی یک اتاق هم از سوی تماشاگران این تورنمنت در جزیره رزرو نشده و این یعنی به‌نظر می‌رسد نخستین جام‌جهانی تاریخ خاورمیانه بدون هیچ سود و ثمری برای ایران برگزار خواهد شد. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از 11سال قبل و قطعی شدن میزبانی قطر از مسابقات سال2022، انواع و اقسام وعده‌ها در مورد مشارکت ایران در برگزاری این تورنمنت بزرگ صادر شد؛ از اینکه ممکن است برخی مسابقات در ایران برگزار شود(!) تا اینکه تعدادی از تیم‌ها در جزایر ایرانی اردو بزنند و تمرین کنند. حالا اما «توریست» هم گیر ما نیامده که جدا شاهکار بزرگ و قابل تقدیری است!

حواس‌مان هست سردار
آجورلو، مدیرعامل استقلال در حاشیه جلسه معرفی ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان وعده راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای استقلال را داد و گفت: «شبکه ماهواره‌ای استقلال به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد. ما از طریق ماهواره، کار شبکه تلویزیونی خود را به‌صورت آزمایشی آغاز کردیم. تا هفته دیگر همه می‌توانند شبکه استقلال را ببینند.» این اظهارات روز دوم تیر یعنی دقیقا ابتدای تابستان انجام شد و رسانه باشگاه، آدرس و فرکانس‌های شبکه جهانی استقلال را نیز منتشر کرد. همان زمان منتقدان یادآوری کردند که قبلا محمد رویانیان هم در پرسپولیس همین راه را رفت و نتیجه نگرفت. حالا هم خواستیم یادآوری کنیم حواس‌مان به وعده محقق نشده آقای مدیرعامل هست. بالاخره این شبکه روی آنتن می‌رود یا نه؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید