• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 2 بهمن 1401
کد مطلب : 183603
+
-

ادامه بازی‌های سخت

بازی‌های سخت رئال‌مادرید تمام نمی‌شود بلکه از روزی به روزی دیگر منتقل می‌شود

ادامه بازی‌های سخت

یک بازی خوب دیگر هم امشب در پیش است. بارسلونا- ختافه بازی کم‌اهمیت‌تری نسبت به اتلتیک بیلبائو- رئال‌مادرید است. بارسای صدرنشین برخلاف رئال بازی ساده‌تری دارد. رئال پس از جام‌جهانی اوضاع خوبی نداشته اما در دیدار آخر هفته جام حذفی توانسته از شکست 2بر صفر در زمین ویارئال به پیروزی 3بر 2برگردد. حالا فرصتی برای لغزیدنی دیگر در لالیگا نیست و در سن‌مامس هم آنچلوتی باید جادوی خودش را نشان دهد. خوبی حریف امشب رئالی‌ها این است که اتلتیک در 14بازی آخر در لالیگا هرگز این تیم را شکست نداده است؛ 4تساوی و 10شکست. این طولانی‌ترین روند بدون برد آنها مقابل رئال‌مادرید در لیگ است. البته فصل پیش در کوپا دل‌ری رئال به اتلتیک باخته بود. ارنستو والورده پس از سال‌ها که در بارسلونا بود و 2سال و نیم تیم نداشت، بار دیگر به سن‌مامس برگشته. آخرین شکست رئال مقابل همین والورده در بیلبائو و سال2015رقم خورده بود. آن زمان هم آنچلوتی مربی رئال بود.
   رئال از زمان باخت 3بر یک به رئال سوسیداد در‌ماه مه 2019در 11دیدار اخیر خود مقابل تیم‌های ایالت باسک شکستی نداشته و تنها یک‌بار مساوی کرده و بقیه را برده است.
   خطاهای بازیکنان بیلبائو خشن است. نسبت کارت‌های دریافتی بازیکنان این تیم به تعداد خطاها بالاترین نرخ در لالیگا محسوب می‌شود، 29کارت زرد برای 215خطا.
   در این فصل روی وینیسیوس 86خطا صورت گرفته است که بالاترین تعداد خطا روی یک بازیکن در 5لیگ بزرگ است. در حقیقت 21خطا از خطاها روی وینیسیوس در 3 بازی بوده است: 14خطا در 2 بازی مقابل ویارئال و 7خطا مقابل کوپا دل ری.
   رئال 5روز دیگر در کوپا دل‌ری در یک تک‌بازی به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. بازی‌های سخت رئال مادرید تمام نمی‌شود بلکه از روزی به روزی دیگر منتقل می‌شود. 2بازی با ویارئال، یک ال‌کلاسیکو، بازی با والنسیا در سوپرجام، سپس بازی با اتلتیک و اتلتیکو و بعد حضور در جام جهانی باشگاه‌ها و... .

 

این خبر را به اشتراک بگذارید