• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 25 خرداد 1401
کد مطلب : 163296
+
-

عملیات اخراج پیکه

با یک خداحافظی خوشحال‌مان کن

عملیات اخراج پیکه

بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا همچنان داغ است و از امروز با پایان‌یافتن فیفادی، داغ‌تر هم می‌شود. مارسلو با 25جام پس از 16سال از رئال مادرید جدا شد اما گفت نمی‌خواهد خداحافظی کند. فنرباغچه یکی از مشتریان این مدافع برزیلی است. او شاید به همبازی قدیمی‌اش مسوت اوزیل در این تیم بپیوندد. این در حالی است که تا به امروز قرارداد بازیکنانی مثل گراونبرخ (از آژاکس به بایرن مونیخ)، شوامنی (از موناکو به رئال‌مادرید)، داروین نونیس (از بنفیکا به لیورپول) رسمی یا قطعی شده است.

با حاشیه‌های زیاد پیکه در ماه‌های اخیر، باشگاه بارسلونا بدش نمی‌آید از شر این بازیکن خلاص شود. او به‌تازگی حقوقش را کاهش داده اما باز هم زیاد است. مارشال یورنته خبرنگار ادعا کرده که پیکه باید طی 2‌سال، 78میلیون از باشگاه دریافت کند. پیکه در واکنش به این ادعا به باشگاه گفته که آماده است حقوقش را بار دیگر کاهش دهد. او به لاپورتا قول داده هرگونه فعالیت در فضای مجازی، توییتر، توئیچ و کارهای مدیریتی خودش مثل اداره شرکتش و باشگاه آندورا را کنار می‌گذارد. با جذب احتمالی کریستنسن و حضور اریک گارسیا و آرائوخو و ول‌نکن‌بودن اومتیتی و لنگله، همان بهتر که پیکه برود. آله‌مانی در تلاش است تا پیکه را قانع کند جدایی در تابستان برایش بهترین کار است اما قانع‌کردن جرارد پیکه تقریبا ناممکن است. پیکه در ماه‌های اخیر یک‌بار خبرش در آمد که برای ترتیب‌دادن سوپرجام اسپانیا در عربستان پورسانت کلانی گرفته، علیه مسی اقدام و اعلام کرده که جدایی ستاره آرژانتینی مشکلی برای تیم ایجاد نمی‌‌کند، از شکیرا جدا شده و چندین حاشیه دیگر. ژاوی مدافعانی سریع برای خط دفاعی می‌خواهد که تنها آرائوخو از این خاصیت برخوردار است.

بازیکن نوجوان بارسلونا در تیم ملی هم می‌درخشد. بند فسخ قراردادش تنها 40میلیون یورو است اما این بازیکن به باشگاه اعلام کرده اگر باشگاهی این بند را فعال کند، او نخواهد رفت. گاوی تنها منتظر یک‌توافق خوب در حد موقعیت فعلی خودش است و می‌خواهد بماند. گاوی اگر تصمیم به رفتن بگیرد، باشگاه‌های بزرگ زیادی مثل چلسی، بایرن، پاریس و خیلی‌های دیگر با 40میلیون یورو دنبالش خواهند رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید